22. kapitola

472 28 7
                                    

„Ahoj Draco," usmála se Hermiona a posadila se vedle Draca.

„Máš už zabaleno?" zeptal se Draco a chytil Hermionu za ruku.

„Mám. Už to mám i tady za sebou," řekla Hermiona a ukázala na kufr, který za ní levitoval.

„V kolik tady ti bystrozoři budou?" zeptal se Draco a stáhnul Hermioně z vlasů bílou stužku, kterou si strčil do zadní kapsy.

„Většinou tu bývají v osm," řekla Hermiona s úsměvem a podívala se na hodinky, které ukazovaly za deset osm.

„Jak moc se ti nechce?" zeptal se Draco.

„No...já si nejsem jistá tvým otcem," řekla Hermiona a Draco jí položil ruku na tvář.

„On ti ubližovat nebude," řekl Draco a pohladil Hermionu. „Já se od tebe ani nehnu."

„Ne?"

„Ne," přikývl Draco a políbil Hermionu na špičku nosu.

„Jsi úžasný," řekla Hermiona s úsměvem a objala Draca, který jí objetí opětoval.

„A ten včerejšek, Draco, ty dvě slova, neříkal jsi to náhodou pod tíhou okamžiku?" zeptala se Hermiona.

„Ne. Klidně ti je zopakuju," řekl Draco a Hermiona se usmála. „Miluju tě."

„Opravdu?"

„Skutečně," přikývl Draco.

„Jsi si tím jistý?"

„Tak moc, jako jsem si nikdy v ničem nebyl," řekl Draco.

„A to je?"

„Nejvíc na světě."

„Úplně nejvíc?" ujišťovala se Hermiona.

„Naprosto a úplně nejvíc," přikývl Draco a políbil ji.

„Jak se ti to povedlo?" zeptala se šeptem nebelvírka.

„Já nevím, jak se to stalo. Prostě jsem se na tebe podíval a uvědomil jsem si, že to, co k tobě cítím, to je prostě... láska," řekl Draco a přivinul si Hermionu k sobě.

„Já bych se taky chtěla zamilovat," povzdechla si Hermiona.

„Zamiluješ se," usmál se Draco. „I nemožné je možným, když tomu věříš."

„To jsou moje slova," zasmála se Hermiona.

„Tak si na ně pamatuj," řekl Draco a políbil Hermionu do vlasů.

„Pan Malfoy a slečna Grangerová," zvolal kdosi a Hermiona s Dracem vzhlédli. „Pojďte se mnou, prosím."

„Přemisťování," vysvětlila Hermiona.

Draco přikývl, vytáhnul Hermionu na nohy a s propletenými prsty vyrazili za bystrozorem.

***

„Tak pojď," řekl Draco, když už stáli před Malfoy Manorem.

„Já se bojím," zašeptala Hermiona.

„Čeho?" zeptal se Draco.

„Tví rodiče se mnou nepočítají," řekla Hermiona.

„Počítejí s mou přítelkyní," řekl Draco.

„Ano, ale nevědí, že jsem to já."

„Tak se to dozví," řekl Draco. Takhle jí lhát... Samozřejmě, že počítají s ní.

„Asi to nebyl dobrý nápad," řekla Hermiona.

„Neublížejí ti," řekl Draco a pohladil ji po zádech.

Dracův úkol [Dramione] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat