"Hazır mısınız?" diye sordum gülümseyerek.
"Aşırı heyecan yaptım!" dedi Rüya.
"Sakin ol, çalıştık o kadar" diye mırıldandı Alihan. Her zamanki gibi aramızda en ağırbaşlı oydu.
Son kez başarılar dileyip kulisten çıkarak salondaki izleyicilerin arasına daldım.
Kendime sahneyi net görebildiğim bir yer bulup oturdum. Rüya da Alihan da son bir haftadır her boş anımızda yarışma için şarkıyı çalışmışlardı. Alihan Rüya'nın yanında gitar çalarak eşlik edecekti ona. Gitar çalmayı kendine tutku edinmişti Alihan. Notaları çıkarmak zor gibi görünse de Rüya gazlamalarıyla her şeyi yine istediği gibi yapmıştı.
Sahneye dört kişi çıktığında salondaki uğultu yavaş yavaş azaldı.
Hepsinin de dikkat çekmeye hevesli kategorisinde yer alan kızlar olduklarını fark edince istemsizce gözlerimi devirdim.
Müzikçimiz böyle şeylere gelemeyen bir kadın olduğu için mesafeli yaklaşarak isimlerini aldı.
Şarkı bitene kadar kulaklarımı kopartma isteğimi bastırmaya çalışmam dışında her şey mükemmeldi.
Salondan birkaç alkış sesi geldi ve en önde duran kız suratını asıp saçlarını savura savura aşağıya indi. Diğer salak arkadaşları da onu takip etti.
Rüya'nın sesi gerçekten huzur vericiydi. Tek korkum heyecanına yenilip unutmasıydı. Sonrasında üzülmeyeceği şekilde söylemesini istiyordum.
Dakikalar geçerken sahneye çıkan sadece birkaç kişinin şarkılarını uyumlu ve katlanılabilir bulmuştum. Yanımdaki kız sürekli konuşup durmasa da daha mutlu olabilirdim ama aklıma Rüya'nın çok söylendiğimi söyleyip kaş çatması gelince içimdeki sesleri susturup sahneye odaklandım.
Rüya sahneye birkaç yavaş adım attı ve gözlerini sahnede gezdirip beni buldu. Karşılıklı birbirimize gülümsedikten sonra isimlerini soran hocalara döndüler.
Alihan sandalye çekip oturdu ve gitarını hoparlöre bağladı. Heyecanlanmıştım.
Rüya Alihan'dan işareti alınca şarkıya kısık bir sesle giriş yaptı.
Her bi' gözyaşın yağmurum olsa
Saçlarımı, omzumu onlar ıslatsa
Gittiğinde ulaşır mı yağmurların bana?
Ya da benim yağmurlarım gülümser mi sana?
Alihan gitarla ona eşlik etmeye devam ederken arkadan bir grup Rüya'nın söyleme hızıyla uyumlu olarak alkışlamaya başlamıştı.
Çok şey vardı, yapacak oysa
Gülüp, eğlenmek seninle doyasıya
Gittiğinde ulaşır mı yağmurların bana?
Ya da benim yağmurlarım gülümser mi sana?
İstemesem de gider aklım sana
Bensiz iyi mi, nasıl ki acaba?
Gittiğinde ulaşır mı yağmurların bana?
Ya da benim yağmurlarım gülümser mi sana?
Onur'la söylediğimiz zamanları düşünmeden edemiyordum. Mırıldanışını...
Gitme derdim belki bilsem
Kal yanımda derdim, gitmesen?
Yağmurların güzel ama
Üzer seni, beni bi' bilsen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yonca
Teen FictionGitme diyemedim ona... Bilsem derdim gitme diye. Dinler miydi ki beni? Beni gerçekten sevse gider miydi... ☘ Yoncalar 4 yapraklı olunca getirmiş şansı derler. Benim yoncamın son yaprağı oydu. Şansım, sevincim oydu. O gitti, ben bittim... ☘ Tuana...