1. balet

841 27 0
                                    

Potemnělou základnou se rozléhaly dva hlasy, hlas zpěvačky která zpívala o zklamání a druhý který ho velmi přesně napodoboval. 
Druhý hlas kopíroval nejen zpěv zpěvačky, ale také ladné pohyby baletky na videu které našla našemu hlasu její dobrá kamarádka. 
Bylo to video z Ruska zachycující velmi mladičkou baletku tancující ve Velkém divadle v Moskvě. 
Píseň byla o zlomeném srdci, píseň která se moc nehodila k videu které dívka napodobovala, proto bylo video bez zvuku, takže byl v některých částích balet čistou improvizací. 

~~~
,,Vypadá jako anděl." pomyslel si muž který onen hlas pozoroval, byla nádherná a moc dobře to věděla. 
Pak si povzdechl a tiše opustil tělocvičnu ve které ona dívka byla. 
~~~
Plácla jsem sebou na studenou zem když jsem už snad po sté dokoukala video na kterém byla zachycená, dle mého názoru, nejkrásnější dívka kterou jsem kdy viděla. 

Tuhle sestavu, nebo jak se tomu říká, jsem uměla perfektně. Zhluboka jsem se nadechla a donutila se vstát ze země na které jsem tiše ležela snad 10 minut, vzala jsem si telefon který byl položený na židli uprostřed tělocvičny a vydala se do svého pokoje který byl cca tři minuty kličkování kolem pokojů mých přátel od tělocvičny. 

Do svého pokoje jsem doslova vtančila a ladnou piruetou skočila na měkkou postel, vydechla jsem a poslouchala to krásné ticho které tu bylo jen když zbytek vyrazil někam na misi. 

Balet byla vlastně jediná věc která mi pomáhala nemyslet na to co jsem udělala, a že toho bylo. Vražda sem, zmrzačení tam, ale na svou obhajobu, nemohla jsem nic dělat. 
Znovu jsem vstala a tentokrát normálně přešla ke skříni a převlékla se z bílé sukně po kolena a bílého tílka do svého, celkem normálního oblečení. 

Pak jsem si vzala ze židle ručník a zaplula do koupelny která byla taktéž v pokoji. 

- 299 slov 

Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat