Death maze ( 10 )

222 41 58
                                    

هی گایز ~

پارت بعد خیلی طولانی شد پس شرط ووت میذارم چون قراره به قولمون عمل کنیم و میخوایم پارت قشنگی از آب در بیاد .

بنابراین برای اینکه فرصت داشته باشیم تا شما شرط ووت رو میرسونید ماهم ادیت میزنیم

شرط ووت پارت بعد ۲۰ تا ~

بنظرم خوبه حتی زودتر از اون چیزی که بایدم میرسه چون تعداد ریدرا خیلی بیشتره :")

همین دیگه لاو یو ال ♥️

_________________________________________

بلدرو * یا همون سیاه چال هیون سیتی که در سرزمین خدای آسمان هست اما دست کمی از جهان مردگان نداره !

♧ هر کدوم از انواع فرشته های قدرتمند به نوعی از کانی حاوی طلسم متضاد قدرتشون حساس هستن و در صورت لمس اون و یا گاهی با زیاد بودن قدرت طلسم با نزدیک شدن به کانی آسیب جبران ناپذیری میبینند که نوع آسیب ها متفاوته .
این کانی های آغشته شده با طلسم توسط خدایان و برای زیر سلطه داشتن فرشته ها به وجود اومده .
نقره ای که همراه با طلسم نفرت باشه برای هیورتات هاست و باعث تجزیه شدن تدریجی و دردناک بدنشون میشه.

♧ گفتیم هیورتات‌ها وقتی نتونن احساساتشون رو کنترل کنن رنگ چشم هاشون دقیقا مشخص میکنه چه حسی دارن و به رنگ خاصی درمیاد ؛ اینجا هم خاکستری برای حس ترس و سرمه‌ای درده .

♧ گفتیم هیورتات‌ها وقتی نتونن احساساتشون رو کنترل کنن رنگ چشم هاشون دقیقا مشخص میکنه چه حسی دارن  و به رنگ خاصی درمیاد ؛ اینجا هم خاکستری برای حس ترس و سرمه‌ای درده

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


نام : ________

لقب : تاناتوس ... خدای مرگ

سن ظاهری : ۲۷ سال

_________________________________________

هیون سیتی ... بُلدرو

هوای سرد اطرافش باعث میشد تا مغز استخونش یخ بزنه.
درد بدی رو تو تک تک سلول های بدنش ، به خصوص قلب و قفسه سینش حس می‌کرد که نفسشو بریده بود و باعث بیرون اومدن بازدمش همراه با خس خس خفیفی میشد.

سرش به شدت سنگین شده بود اما به طور باور نکردنی ای احساس خالی بودن میکرد ...

خالی از زندگی ، خالی از نیرو مثل قفس بدون پرنده ! یه کالبد بدون روح...

my lost angel | Persian Where stories live. Discover now