Ahoj a krásný den/večer/ráno, podle toho, kdy tohle čtete. :D Doufám, že jsem Vás ještě nestihla unudit. Mockrát děkuji za hlasy <3 Jak se máte? Já jsem upřímně z celé téhle situace už dost zoufalá a unavená.
--------------------
(Už jste se někdy stali někým jiným?)
Hermiona si povzdechla. „To je v pořádku." Naklonila svou kudrnatou hlavu a věnovala Ginny unavený, ale chápající úsměv. „Já vím. Opravdu." Harry kmital pohledem mezi svou přítelkyní a nejlepší kamarádkou, která se na něj dívala s prosbou v očích. Harry. Prosím. Tohle může být naše jediná šance.
V Harryho výrazu bylo jasně viditelné rozpolcení mezi tímto světem a minulostí. Nakonec, po době, která se Hemioně zdála jako věčnost, Harry lehce přikývl a věnoval ji nepatrný povzbuzující úsměv. Stáhl ruku z Ginnina ramena a zvedl se ze sedačky. „Tak jo, všichni se zvedněte. Máme více než padesát let věcí na sbalení!"
Kapitola 4: Hermiona Brumbálová Nefertari
Středa, Červen 2, 1998
12:26 P.M.„Pohodlné oblečení?"
„Máme. Bez toho bychom nedokázali přežít, že? Už jsi viděla, jaký se nosil styl ve čtyřicátých letech? Mio, ty lidi nosili úzké kalhoty!"
„Já vím, díky Merlinovi si bereme očarované zásoby oblečení, ve kterém se budeme cítit stejně jako v oblečení z dnešní doby, nemyslím si, že bych snesla pohled na tvé utrpení. Nebo poslouchat tvoje skuhrání pokaždé, když nebudeš mít na sobě uniformu, můžeš si vybrat. Brumbálova rodinná knihovna?"
„Emm, máme... Mio, jak to tam chceš dostat?"
„Balící schopnosti, Rone. Pokud bys v Doupěti věnoval pozornost svojí mamce, tak bys možná také nějaké pochytil. Tak, učebnice pro šestý a sedmý ročník z roku 1944, abychom nemuseli do Příčné ulice?"
„Máme, bohužel. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že budeme opakovat sedmý ročník. Už jsem říkal, že nemůžu uvěřit tomu, že jsem s tímhle vším souhlasil? Uvědomila sis, že jsme právě promovali, Hermiono? Už jsme si prošli tím utrpením, které představují hodiny pro pokročilé, hromady domácích úkolů, které jsou nakonec úplně k ničemu, MLOKy... Sakra, Mio, my budeme muset znovu skládat MLOKy."
„Upřímně doufám, že ti to nedošlo až teď, Rone. Kouzelný MP3 přehrávač super mix a obyčejný MP3 přehrávač jako záloha?"
„Máme. Netušil jsem, že Mudlové dokážou být tak vynalézaví, pokud jde o hudbu, byl to naprosto geniální nápad, pár jich minulé léto koupit a požádat Brumbála, aby je upravil. Já přísahám, Mio, pokud se tyhle věcičky někdy rozbijí, tak sám sebe uvařím."
„Dušený Ronald, jak lahodná představa. Jsem si jistá, že bys byl velmi lahodný, Rone, vážně velký hit, hlavně mezi děvčaty... Hm, Malagenovy Magicky Tenké kondo-RONALDE WEASLEY! Co je u Merlina tohle?"
Poté co Hermiona strávila spousty týdnů v domě Weasleyových, stala se dokonalou kopií paní Weasleyové, při jejích naštvaných projevech. Ron se instinktivně přikrčil a odsunul se od konferenčního stolku, jako by byl jedovatý.
Když Hermiona naštvaně zahrabala v obrovském kufru, objevila velký balíček očarované gumy. „Drahý Merline, to snad není možné!" zafuněla nevěřícně. „Nikdy jsi neslyšel o čekání do svatby, Ronelde? A když pomyslím na to, že jsem opravdu zvažovala začít si s - "
ČTEŠ
Have You Ever
FanfictionBěhem bezútěšné války se Zlaté trio, Ginny, Draco a Levandule vydají do doby, kdy byl Tom Riddle v 7. ročníku studia v Bradavicích, zničit Lorda Voldemorta jednou pro vždy. Jenže Hermiona s několika věcmi nepočítala. Nevěděla, že s ním bude sdílet...