ADULT CONTENT
Aku mengeluh apabila teringat kejadian siang tadi. Haq Mikhail itu seperti mahu bermain dengan nafsu aku.
"You don't want me, huh?"
"Say who?" Dia menayangkan senyuman nakalnya. Oh shit, stop it!
"So you want me hm..." Jarinya bermain di pinggang aku. Kaki aku sudah tidak mampu menahan daya badan aku. Lembik. Pekerja kaunter dihadapan aku pulak memandang aku pelik.
"I nak bayar Mikhail. Jangan kacau boleh tak!" Suara aku sedikit mengeras menghalang perbuatannya yang dari tadi menggosok sebelah pinggang aku.
"Fine. Bayar dulu."
Seusai membayar aku masih lagi meronda di dalam Sephora mencari benda yang mungkin terkenan di hati. Mata aku terpandang sosok tubuh yang aku kenal di luar Sephora. Dia ralit memerhati keadaan di sekeliling dari atas.
"Mikhail, you tunggu I ke?" Dia tergelak sinis. Aku mengerut dahi melihat reaksinya. Betullah kan tunggu aku? Aku pun macam di tinggal je oleh Rania. Hilang mana entah minah tu!
"Hey baby!" Ada suara perempuan di belakang aku. Aku kenal pemilik suara itu, Katrina.
"Eh! Delisha pun ada jugak." Aku tersenyum kekok. Aku meminta diri dan berlalu dari situ. Ah malu! Kenapa aku perasan yang Haq Mikhail akan tunggu aku. Dia benci engkau lah Delisha.
Aku tidak tahu apa motif lelaki itu sewaktu di kaunter. Kenapa dia dekat sangat dengan aku? Kenapa suara dia kedengaran sangat sensual bagi aku... atau aku sahaja yang perasan...
It's okay Delisha Arwani. Ayuh tidur.
--
Hari-hari aku berlalu seperti biasa sebagai seorang pelajar yang tiada ramai kawan. Aku tidak bosan tetapi sunyi, faham tak?
Aku mengatur langkah menuju ke perpustakaan untuk mencari buku Microeconomics business untuk assignment aku. Buku itu mahal, jadi aku malas nak beli. Lebih baik aku guna duit itu untuk makan. Kalau tak makan kurus, lepas itu keding, lepas itu tiada siapa nak, lepas itu mati sebab kesunyian.
Jam di pergelangan tangan di lihat, kelas seterusnya adalah pukul 3 petang. Jadi, lebih baik aku lepak di perpustakaan ini. Buku yang aku cari tadi di buka dan aku mula mencatat nota.
Walaupun aku seorang yang agak nakal tetapi aku rajin. Ahaks! Aku tidak suka menangguhkan kerja. Aku tidak suka dapat keputusan peperiksaan yang teruk. Aku tidak pernah gagal. Aku ialah seorang yang bijak, pintar dan sexy! Hiks.
"Hey Del!" Aku mengangkat kepala melihat gerangan yang menyapa aku. Shah, dia ialah salah seorang rakan Haq Mikhail. Dia juga terkenal di kampus swasta ini.
"Hi bro, ada apa?" Shah tergelak apabila mendengar panggilan aku kepadanya. Katanya, tiada perempuan yang memanggilnya bro sebelum ini. Jadi mula daripada hari itu, aku menjadi yang pertama memanggilnya bro. Told ya, I never will be the last.
"I want to invite you to private party. Wanna join us?" Aku mengangguk dan senyum. Shah memberi aku sekeping kertas. Lagipula aku sudah lama tidak menyertai mana mana parti kerana sangat sibuk dengan pelajaran.
"I join. Nanti I sampai okay?" Shah membalas senyum. Dia berlalu pergi. Aku mula merancang untuk membeli pakaian sebelum ke parti tersebut. Mungkin sequin party dress or layered dress? Kebabom Delisha Arwani! Paling beautiful.
Tapi sekejap! Parti ini bila?
Aku membuka kertas yang diberi oleh Shah sebentar tadi, mata aku membuntang... malam ini! Aku mula menyimpan barang barang aku dan bergegas ke kereta aku. Aku masih ada satu jam setengah sebelum kelas seterusnya bermula.
Sempat lagi ni aku nak pergi cari dress. Aku berlalu keluar dari kampus itu dan menuju ke pusat membeli belah untuk mencari pakaian ke parti Shah itu.
-
Aku menghiaskan wajah aku dengan makeup yang sempurna. Aku memang mahir dalam menghiaskan diri. I'm sexy and beautiful! Classy and sassy! Baju yang aku beli tadi koleksi Louis Vuitton dan sepasang kasut aku koleksi daripada Burberry aku sarung di tubuh aku. Aku melihat pantulan diri aku pada cermin, terima kasih Allah kerana kurniakan Delisha Arwani ini cantik. Ahaks!Tiada sesiapa yang menjemput aku untuk ke parti itu, aku pergi sendiri dengan menempah grab. Aku tidak mahu membawa kereta kerana aku pasti aku balik pada lewat malam dan aku letih.
Grab yang aku tempah juga sudah sampai. Rumah Shah dituju!
Selepas 20 minit daripada rumah aku, aku sudah sampai di hadapan rumah banglo milik Shah. Aku membayar kepada pemandu grab itu.
Loceng ditekan.
"Del, you're here." Aku tersenyum manis melihat wajah Shah dihadapan pintu rumahnya. Dia menjemput aku masuk.
Bunyi muzik yang kuat membingitkan telinga aku. Aku tak biasa, aku dah lama tidak hadir ke mana mana parti. Rata rata tetamu yang hadir ke parti Shah ini ialah pelajar dari Northern Campus. Aku kenal mereka ini semua.
Aku melihat keadaan di sekeliling, ada jugak freshman yang hadir. Wow, baru masuk institut pengajian tinggi dah mula berjinak-jinak ke parti. Aku tersenyum sinis.
Mata aku meliat mencari seseorang yang mungkin aku kenal untuk menjadi teman aku pada malam ini. Aku sendiri dan Shah sudah berlalu pergi. Aku nampak Haq Mikhail dan Katrina saling bercumbuan di hujung sofa itu.
Hati aku sakit.
Matanya memandang aku yang berdiri jauh dari mereka. Dia menarik Katrina lebih dekat dengannya dan dia mendalamkan ciuman itu. Aku mula rasa panas di kelopak mata aku. Kalau aku terus melihat, aku akan menangis di sini.
Aku mengambil secawan air daripada pelayan yang aku sendiri tidak tahu itu air apa. Aku meneguk rakus air itu. Pahit! Manis! Tetapi perit! Aku tidak pernah minum air itu. Aku mengerut dahi,
Is that alcohol drink? Fuck. I might be drunk after this.
Aku cuba untuk berjalan dengan stabil. Tapi badan aku lemah dan kepala aku berpusing. Di sekeliling aku berpusing. Ada tangan yang melingkar di bahu aku dan menarik aku bersamanya. Dia membawa aku keluar daripada rumah Shah.
Aku kenal bau perfume ini. Woody and citrus. Haq Mikhail. Badan aku berpeluh secara tiba-tiba dan i need someone to touch me. To please me.
"Mikhail please... i want you." Aku tidak sedar apa yang keluar daripada mulut aku. But i want to make love.
"Stop talking nonsense Delisha Arwani. I'm going to send you home."
"You know my full name... ah and you noticed me." Aku gembira mendengar nama aku ditutur oleh bibir yang nampak lazat. I can't wait to feel the lips on mine.
Haq Mikhail menghiraukan rayuan aku yang memerlukan belaian daripada dia. Dalam samar bayangan, aku melihat dia menelan liur apabila aku mendesah kuat. I can't I need someone to please me.
Aku mengambil tangan dia yang memegang tombol gear ke atas pehaku. Dia mula meramas perlahan paha aku dan mula naik keatas.
"Fuck!"
Setelah itu, dia mula membelok ke hotel yang berdekatan.
-
YOU ARE READING
Crashed Glass
Romance"I tak pernah minta pun la untuk jatuh cinta dengan you! Tapi hati I ni yang degil nak jatuh cinta dengan you. Bullshit!" Bodoh! Aku menyesal. Perasaan apa ni sampai aku sendiri yang hancur? Adakah ini semua salah aku? Salah aku untuk jatuh cinta d...