ADULT CONTENT
Haq Mikhail mencium leher aku dengan rakus. Matanya gelap dengan nafsu. Saat itu aku tahu, i'm his to break.
Dia menolak aku atas katil. Dia menahan dirinya dengan tangan di atas aku. Matanya tidak lepas memandang ke dalam mata aku. Seterusnya, mula turun ke bawah dan mata dia berhenti di bibirku.
His lips kiss mine. Aku meramas rambutnya dan membuka mulut aku mengizinkan lidahnya untuk meneroka segenap mulut aku. Tangannya meramas tepi pinggang aku. Kemudian, perlahan tangannya naik keatas dan meramas dada aku. My soft spot. Aku mengeliat kegelian apabila dia semakin galak meramas dadaku.
I need him. I'm already wet for him.
Dia seperti mendengar rintihan hati aku, dia melepaskan ciuman kami. Baju yang aku pakai untuk ke parti tadi telah dibuka oleh Haq Mikhail. Kini ditubuhku hanya tinggal bra dan panties yang berwarna merah.
I didn't plan to have sex after party. Although, I'm virgin.
Dia merenung aku dengan pandangan yang hangat dan sensual. Penuh dengan nafsu.
"Inconceivably beautiful Delisha Arwani."
Setiap sentuhannya penuh dengan magis. Indah bagi diri aku. Walaupun hal ini berlaku bukan kerana cinta tetapi aku mabuk dalam setiap sentuhannya.
"Tahan sikit okay?" Dia mencium dahi aku. Aku tidak tahu rasa ini... seperti perasaan yang... entah. Aku sendiri bingung.
Dia perlahan memasukkan ereksinya ke dalam bungaku yang tidak pernah dijajah dengan mana-mana kumbang. Sakit. Percubaan pertama untuk memasukkan sepenuhnya gagal. Dia mencuba untuk kali kedua dan aku merasakan seperti sesuatu menghentak dalam abdomen aku. Penuh.
"Don't move. Sakit." Air mata aku menitis. Sakit! Tak tipu.
"You're virgin. I'm the lucky one. Thank you." Sekali lagi dia mencium dahi aku dan dia mengusap jarinya menghilangkan air mataku. Bibirnya mencium semula bibir aku untuk menghilangkan rasa sakit yang aku alami. Dengan perlahan dia mengetuai permainan di ranjang ini dengan indah sekali.
Dia menarik aku ke dalam pelukannya selepas perjuangannya telah selesai. Dia mencium dahi aku dan mata aku kemudian bibir aku sekilas. Aku semakin menutup mata tetapi aku samar-samar mendengar
"I hate you but I never gonna let you go."
Dari syurga hingga ke dunia, aku jumpa dia, sampai akhir nafas ini, aku mencintai dirinya.
Malam itu penuh dengan magis dan bahagia. Aku bahagia bila dengan dia. Tetapi bahagia itu tidak kekal lama apabila,
Jam 3.15 pagi, ada orang yang mengetuk pintu bilik hotel kami. Aku terjaga dengan kepala yang sangat sakit dan di bahagian bawah aku juga sakit. Tangan yang melingkar di pinggang aku membuatkan aku teringat kejadian di saat aku dibawah pengaruh alcohol.
I'm his. He's mine.
Ketukan di pintu makin kuat. Aku tidak berdaya untuk bangun daripada tidur aku kerana sakit dia kepala aku ini mencucuk dan berpusing. Akhirnya, Haq Mikhail terjaga dan dia memandang aku sekilas.
"Kau pakai baju. Aku nak pergi buka pintu." Suara dia yang bangun tidur untuk kelihatan seksi. Dengan seraknya. Haih..
Dia memulas tombol pintu itu,
"Assalammualaikum, ada yang melaporkan bahawa di dalam bilik ini ada pasangan yang belum berkahwin." Rahang aku jatuh. Siapa yang melaporkan ini semua?
Haq Mikhail menoleh memandang aku dikatil. Renungannya, aku tahu dia sedang marah. Dadanya berombak turun naik menahan amarah. Aku tahu dia marah dengan situasi ini tetapi aku juga terperangkap.
Mereka itu menolak pintu bilik dengan lebih luas untuk melihat. Mereka melihat keadaan aku yang separuh bogel dan ada tompokan darah diatas katil.
"Astaghfirullah, encik dan cik sila pakai baju dan jumpa saya di luar ya." Haq Mikhail mengangguk dan menutup pintu.
"Kerja engkau ke semua ni?!" Aku menggeleng. Air mata aku mula menitis. Sejahat jahat aku, aku belum pernah berniat untuk berbuat begini.
"Aku tanya jawablah sial!" Dia mencengkam rahang aku. Pedih.
"Tak bukan I Mikhail. Sumpah bukan I.." Dia menolak muka aku kasar sehingga kepala aku terhantuk ke kepala katil.
"Kau pakai baju. Ikut aku pergi jumpa diorang. Kau terang apa yang kau dah buat ni!"
" I nak terang macam mana bukan I yang rancang semua ni." Air mata aku tidak berhenti mengalir.
Dia menghiraukan aku.
-
"Adik ada ibu bapa lagi?" Aku mengangguk apabila seorang kakak dihadapan aku ini tanya aku dengan lembut. Dia bertudung labuh dan berpakaian longgar. Mukanya juga bersih dan putih. Cantiknya dia..."Kenapa buat macam ni?" Aku mengangkat kepala aku memandang dia. Aku sendiri jugak keliru macam mana perkara ini terjadi. Siapa yang bagi aku minum alkohol yang entah isinya apa. Kalau alkohol sahaja aku tidak akan high sebegitu.
"Eh mengalamun pula dia... akak tanya ni."
"I tak tahu. I macam dibawah pengaruh pil khayal sebab I rasa I perlu sesuatu untuk puaskan I." Perempuan itu hanya tersenyum dan berlalu pergi ke pihak lelaki yang berada di sofa satu lagi. Nasib baik, lobi ini tiada orang kerana masih tengah pagi.
"Kamu hendaklah berkahwin dengan dia atau didenda RM5000 atau 6 kali sebatan dan penjara tidak kurang daripada 3 tahun." Beritahu pakcik yang memakai songkok dan berjubah hitam itu kepada Haq Mikhail.
"Saya akan kahwin dengan dia." Mata aku membundar. Aku terkejut! Kenapa pula dia nak kahwin dengan aku sedangkan dia boleh sahaja membayar denda itu. Kami masing masing berduit. Apa masalah lelaki ini?
"Haq Mikhail kenapa you nak kahwin dengan I pulak ni. Kita bayar denda." Aku bisik disebelahnya.
"Saya kahwin dengan dia malam ini."
-
MAAF! Saya tak reti sex scene. Belum berpengalaman gitu. Hahahah. Kalau cam tak betul sikit, yala saya pun tak betul sksksksk
YOU ARE READING
Crashed Glass
Romance"I tak pernah minta pun la untuk jatuh cinta dengan you! Tapi hati I ni yang degil nak jatuh cinta dengan you. Bullshit!" Bodoh! Aku menyesal. Perasaan apa ni sampai aku sendiri yang hancur? Adakah ini semua salah aku? Salah aku untuk jatuh cinta d...