4 ev sahibi kim?

513 23 7
                                    

yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!

Kapıdan giren kişiyi gördüğümde şok olmuştum. Dün yardım ettiğim kaçak damattı kendisi. Birden çığlığı bası vermiştim, oda benim çığlığıma korkmuş olacak ki geri adım attı ve kendisi de bir çığlık attı.

İkimiz de karşılıklı çığlık atarken olayın ne kadar saçma olduğunu fark ettim ve toparlandım. Bu adam sapık falan mıydı da beni takip ediyordu. Tezgâhtan bıçağı aldım ve ona doğrulttum.

"Eğer hemen evimi terk etmezsen polis çağıracağım" dedim.

O ise sinirle güldü ve "Ne kadar yakışıklı olduğumu biliyorum ama bu kadarı da fazla değil mi?

Seni haneye tecavüzden dava etmeden önce ter et evimi"

Sinirlendiğim için elimde bıçakla beraber adamın üzerine yürümeye başladım, o ise benden kaçmak için masayı kullandı. Karşılıklı şekilde birbirimize bakarken, onu yakalamak için kovalamaya başladım. Masanın etrafında daireler çiziyorduk.

Birden rollerimiz değişmiş ve o beni kovalamaya başlamıştı.

"Seni yakaladığımda polise vereceğim " dedi adam.

Dediği şey üzerine durdum ve önümü döndüm. "ukalaya bak be! Kim kimi şikâyet ediyor "

Durmamın bir hata olduğunu çok sonradan fark etmiştim. Beni kovalayan adam zamanında duramamış ve çarpışmıştık. Bozulan dengemle beraber adamı da çekmiş ve onun üzerine düşmüştüm.

Üzerine düşmem gerçekten sorun değildi ama ortada sorun olmayı hak eden daha büyük bir şey vardı.

Düşmenin etkisiyle dudaklarımız birleşmişti.

Onun dudakları benimkilerle temas halindeydi ve kalbim hızlanmaya başlamıştı.

Nedeni kesinlikle adrenalindi ya da koşmanın etkisi falan.

Daha kötü ne olabilir dediğimde daha kötüleri de başıma geliyordu. Kapağını kapatmayı unuttuğum tencereden patlamış mısırlar yağıyordu. Dizilerde böyle anlarda yağmur yâda gül yaprakları yağardı. Benim şansım ise patlamış mısırdı.

Kafamı kaldırıp adama baktığımda o kafasını yana dön dermiş bıçakla bakışıyordu. Yeni fark ediyorum da bıçak tam boğaz hizasında kapşonuna saplanmıştı. İki elimle bıçağı çektim ve zaferle gülümsedim.

O ise öksürdü ve "yerini çok sevdin galiba" dedi.

Ben hala adamın üzerindeydim.

Hızla kalktım ve bağırmaya başladım. "hepsi senin yüzünden oldu pis sapık" dedim.

"az önce nerdeyse beni öldürecektin ve evime izinsiz giren sensin sence kim sapık oluyor

"asıl eve izinsiz giren sensin ben bu evin kiracısıyım"

O ise gülmeye başladı ve "sen dün mü bu evde kalmaya başladın" diye sordu.

"seni ilgilendirmez, hem sen beni ne hakla öpersin" sesim o kadar gür çıkmıştı ki yüzünü buruşturmuştu.

"sende dünden razıymışsın beni öpmeye"

"ne münasebet, asıl sen dünden razıymışsın be" dedim. Cidden neden bu kadar saçmaladığımı anlayamıyordum.

"Eğer buradan hemen gitmezsen seni ev sahibime söylerim ve emin ol buna pişman olursun kendisi hapisten yeni çıktı" dedim. Onu biraz korkutmak istemiştim fakat bu dediğimle beraber kahkaha atmaya başlamıştı.

Eliyle saçlarını düzeltti ve parmağıyla kendini gösterip, bu evi sahibi benim ve seninle tanıştığıma memnun oldum yeni kiracım" dedi.

Bense şaşırmış bir şekilde adama baktım, birçok kez rezil olduğum bu adam şimdi benim ev sahibim miydi?"

"nasıl ya?"

"öyle ya" dedi ve sandalyeye geçip oturdu.

Tuhaf bir şekilde, tesadüfen ikinci kez karşılaştığım bu adam şimdi benim ev sahibimdi. Ve dakikalar önce bu adamla dolaylı yoldan öpüşmüştüm. Daha ne kadar rezil olabilirdim ki.

Peki, bu öpücük bir şeylerinbaşlangıcı olabilir miydi?

Küçük AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin