Rina Nuratifah

203 3 0
                                    

DI WAKTU SMA

Anis, Nindy jeung Caca geus jadi babaturan dekeut tisaprak di hijikeun sakelas di waktu sakola SMA. Lamun kamana mana teu elat babarengan, cek paribasa na lamun ka WC ge sok bareng. Maraneh na sok katingali bungah lamun geus babarengan teh tara katingali sedih atawa susah.

Si Nindy boga jelema nu pikaresep di sakola, ngarana teh Adit. Tapi si Adit teu pernah apal lamun si Nindy resepen ka Adit. Sabab Adit mah resepeun na ka Caca lain ka Nindy. Jeung deuih si Caca oge teu apaleun lamun si Adit resep ka Caca.

Si Adit bisa kasebut lalaki idaman, kusabab boga paras nu rupawan teu katulungan.

Adit jeung Nindy teh sa sakolaan, har beda kelas hungkul.

=========================================

Poe isuk nyaeta poe asup sakola, Anis, Nindy jeung Caca geus jangji supaya isuk mangkat babarengan.

Isukna budak tiluan eta ngingkrig ka sakola. Ti kajauhan si Nindy ningali si Adit geus asup ka gerbang.

" Ya Allah calon masa depanku" ceuk Nindy (bari ngahuleung ningalkeun Adit).

"Naon ai maneh calon masa depan calon masa depan weh" tembal Anis (bari seseurian).

"Hahahaha isuk keneh geus nga halu maneh mah Nin" tembal Caca.

"Atuh ai maraneh nya keun we padahal mah nya" ceuk si Nindy.

"Siap Nin heg" jawab si Caca.

Brebet si Nindy lumpat tiheula ka kelas.

"Ehhh ehhh Nin kamana tungguan...." ceuk Anis

Anis jeung Caca nuturkeun Nindy ka kelas.

=========================================
Pas nepi di kelas si Nindy langsung nyimpen kantong tuluy nyarande di harepeun panto bari sungar sengir nyangharep ka kelas si Adit.

Teu lila Anis jeung Caca datang.

"Eta si Nindy cungar cengir kitu kunaon nya ca?" ceuk Anis (bari seseurian).

"Ah si Nindy atuh Nis ai geus resep ka batur teh sok kitu" tembal Caca.

Si Nindy teu sadar bahwa si Anis jeung Caca Aya didinya kusabab Nindy cungar cengir ngabayangkeun si Adit.

"Coba ca gebrag budak teh bisi kunanaon" ceuk si Anis ka Caca.

"Duhh Nis batur teh pan keur kasmaran, maenya kudu di ganggu" tembal Caca (bari seseurian).

"Bener oge Ca, nya ngges hayu arurang mah urang ka bangku we" ceuk Anis

"Hayuuu Nissss" tembal Caca (bari sumanget).

Teu lila Pak Amir datang ka kelas, tapi si Nindy masih keneh ngajentul di harepeun panto.

Torojol Pak Amir nyamperkeun Nindy.

"Nindy!!! Nuju naon didieu? Enggal geura kalebet!" ceuk Pak Amir.

"Ehh Bapak astaghfirullah Pak enya Pak ayeuna ka lebet" tembal Nindy (bari reuwas ka rereuhnakeun).

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang