ULIN KA PANTAI
Mangsana libur sakola geus datang. Masing-masing murid geus boga rencana jang ngisi waktu liburan nana,tapi teu saetik nu masih keneh bingung can boga rencana. Saperti nu kaalaman ku Tia,Rita,Ina jeng Ana. Maranehna masih keneh badami mikirkeun naon nu rek di pilampah dina libur panjang ayeuna.
"ulin yu" ceuk Tia.
"Kamana yeuh?" Ina nanya.
"Kumaha mun ulin ka pantai wae?" ceuk Rita mere bongbolongan.
"hayu tapi ka pantai mana?" ceuk Tia.
"Pantai Santolo Garut wae,lumayan enakeun,baresih sarta endah deui pamandangan na,komo lamun pasusubuh kadituna bari ninggali sunrise ning ceuk batur mah,seger jigana"ceuk Ana.
"Satuju"cek Tia,Rita jeung Ina meni bareng.
Poe sabtu pasosore maranehna geus karumpul di imahna Rita,di imh Rita henteu langsung marangkat kusabab freefer deui di imah na Rita bisi aya nu tinggaleun jang ngke diditu,saengges preefer deui terus langsung marangkat ka terminal dianter keun ku bapak na rina naek mobil. Masing-masing marawa bekel nu dirasa cukup keur di perjalanan jeung di pantai. Saenggeus mariksa babawaan masing-masing, maranehna terus naek beus. naha marangkatna pabuburit kusabab ngahaja dijalan teh sok macet ari malem minggu mah, ahirna maranehna kasarean dina beus.
Saengges naek beus salila kurang leuwih 12 jam, ahirna nepi oge dikawasan Pantai Santolo Garut kira-kira tabuh satengah opat subuh.
tidinya henteu langsung nepi ka sisi pantai,irang kudu leumpang deui lumayan jauh."Alhamdulillah nepi oge" ceuk ina bari atoh.
"Jam sakieu mah tiris kacida. Untung mawa kardigan" ceuk Rita.
"Hayu urang langsung kaditu ngadeketan Pantai,Ngarah bisa ninggali panon poe medal" ceuk Tia ngajak kanu lain.
Atuh nu lain langsung siap-siap marawaan babawaan na masing-masing terus leumpang bari ngadeuketan sisi pantai. Jalanna lumayan jauh ti jalan ka sisi pantai. Bari leumpang, maranehna arocon bari ngagibah ceuk bahasa jaman ayeunamah jang ngababalerkeun kacape.
Waktu asa nyerelek, teu karasa maranehna geus tereh tepi di sisi Pantai. saacan uulinan di sisi pantai Tia, Ina,Rita, jeung Ana mengkol hela ka mushola kanggo nunaikeun ibadah sholat subuh. Saengges nunaikeun ibadah sholat subuh tuluy nuluykeun perjalanan ngadeketan sisi pantai.
Tidinya maranehna nyewa tempat kanggo nyimpen barang-barang babawaan masing-masing supados aman Fu. Tempatna sapertos saung alit minimalis,estetik-estetik lah ceuk bahasa jaman ayeuna mah,nyaman,jeung baresih deuih.
Hargana di jam sajamna 10 Rebu Rupiah,janten upami nyewana 7 jam misal nateh berati jadi 70 Rebu Rupiah. Eta nyewa tempat teh Udunan Ti Nyalira-Nyalira kin digabungkeun weh, atau pt-pt lah ceuk bahasa gaul namah.Saatos nyewa tempat, tuluy garanti kostum pantai,gantina nyaeta di saung estetik tea.
"Hayu atu tos siap acan barudak" ceuk Ana.
"Hayu" tembal Rita.
"Kela sakedap teu acan beres" ceuk Tia.
"Enggal Tia nuju naon knh bilihna kasiangan ninggal sunrise na" ceuk ina.
"Sakedap nuju di bola-bola" tembal Tia bari nyengir.
"Astagfirullah Tia muhun enggal ah bilihna tekabujeung ninggal sunrise na" ceuk Ina.
"Muhun atuh sakedap,kudu tampil alus bising ke pabeubeurang papanggih jeung bule"Tembal Tia deui.
"Hahahaaaaaaaaaaaa" salerea seseurian nyengserikeun Tia.
"Aya bener na oge" tembal Rita.
Teu lila tidinya maranehna tuluy marangkat ka sisi pantai.
"Alhamdulillah, teu karasa geus nepi deuin ka sisi Pantai" ceuk Tia.