ENUR SALAMAH

42 0 0
                                    

MASYARAKAT DESA NU KURANG SADAR KANA KABERSIHAN  DI MASA PANDEMI VIRUS CORONA.

aya  hiji desa anu katelah masyarakat na kurang perhatian kana segi kebersihan lingkungan , sakuduna
Dimasa pandemi iye kudu bisa ngajaga kabersihan,
Anu ngabogaan tanggung balasan pikeun ngajaga kaberesihan lingkungan teh nyaeta urang sebagai masyarakat sarerea. Urang sadaya kedah mibogaan kasadaran pikeun ngajaga kaberesihan, boh di sakitaran lingkungan imah boh di sakitaran lingkungan masyarakat. Kaberesihan lingkungan teh kudu dijaga, ulah ngan saukur kermarak virus, kebersihan penting jng ngajaga terhindarna ti sagala panyakit.

Ku ayana lingkungan anu beresih tangtu urang bakal kahindar tina sagala rupa panyakit panyakit. Janten, kabersihan di lingkungan sakitar urang teh wajib dijaga ku hal-hal anu konkret supados ngabersihkeun jeung lestari lingkungan di masyarakat jng lingkungan sekitar éta, sabab kabersihan teh mangrupakrun sabagian tina iman.

Ayeuna, tos seueur pisan anu kaserang ku virus corona di desa iye jng sagala macem panyakit anu disababkeun ku teu apikna jalma-jalma kana lingkungan. Loba masyarakat desa nu ngahaja miceun runtah, di lingkungan pikeun kapentinganna sorangan. Aktivitas anu négatif ieu teh niscaya bakal penghasilaneun perkara di waktos mangsa kahareupna.

Dimana urang sebagai masyarakat yena tos jelas kiwari loba pisan anu terserang virus corona perkara nu ditimbulkeun gara-gara lingkungan anu kotor jeng kurangna kasadaran di masyarakat desa urang. Janten, urang sadaya kedah emut kana ngajagi lingkungan dimana wae ayana.
Salah sahiji duduk perkara tina teu membersihkanna lingkungan nyaéta hadirna panyakit, kusabab loba jalma nu teu ngajagi kamembersihkanan lingkungana masyarakat. Lamun hiji lingkungan tos kotor, loba sampah dimana-mana, geus niscaya panyakit moal tiasa urang hindaran.

Kusabab eta, urang kedah ngajaga kamembersihkanan lingkungan sapertos di lingkungan sekitar . Kalakuan anu sakirana ngarusak atawa ngotoran lingkungan, kedah urang sebagai masyarakat pedesaana carek. Sabab, sagala perkawis kedah di mimitian ku urang sadaya terutami pikeun ngajaga kebersihan di lingkungan masyarakat,supaya terbentuk lingkungan masyarakat desa nu bersih jng terhindar tinu ngarna virus corona jng sagala panyakit lainna.
TaraMustikaApsari

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang