Rizky Dwi Yana

49 1 0
                                    

Latihan badminton

Hobi kuring maen badminton, ampir unggal dinten kuring nyandak waktos pikeun maénkeun éta. Hobi kuring janten sabab bapak kuring sok maen badminton, sareng lami-lami kuring resep ogé ka olahraga iye. Sareng kuring miharep yén engké kuring tiasa janten pamaén anu hébat.

Tétéla éta henteu cekap ngan ukur resep,ngajantenkeun kuring hebat maén badminton, butuh latihan anu serius pikeun ngahontal éta, tapi éta henteu ngirangan sumanget kuring.
Nalika kuring mutuskeun, kuring mimiti maénkeun langkung seueur sareng nyandak latihan badminton.Saprak kaluwarga karempel,abdi izin ka bapak
"Pa,,Aris teh hayang latihan badminton,meh jiga nu di tv tv!"

"Nya sok wae Ari Aris hoyong latihan mah,puguh bapak satuju!"

"Ari latihan teh kudu Aya pelatihna meren pa?"

"Nya engkin bapak milari pelatih badminton jeng Aris!"

Akhirna Aris ngamimitian latihan badminon jeng pelatih anu namina Pak Ruhyat. Latihan teh dinten Senen,Kamis, jeng jumat tabuh 08.00 dugika tabuh 11.00.

Di awal Kuring latihan teh Kuring di latih teknik teknik bamindton, saperti nyekel reket anu bener,posisi kaki pas rek Nepak anu bener, terus Kuring ge latihan fisik meh te Leles pas enke rek maen.

Latihan badminton anu ngaruh Kana kaki Nyaeta,mindahken kok kanu sudut sudut lapangan badminton, terus tos di simpen ka sudut sudut lapangan badminton, di baliken deui katempat semula.Eta latihan teh ngaruh pisan Kana badminton teh.

Sabulan dua bulan teh Kuring saur pelatih jeng bapak teh aya peningkatan ,nu asalna nyemesh teh te tarik wae ayena mah,nyemesh teh rada tarik,terus posisi kaki asalna pabaliut, ayena mah tos rada bener.

Sabab murid murid latihan teh lobana barudak leutik abdi teh di pindahkan latihanna di luar kecamatan, nyaeta kacamatan Plered ,Desa palinggihan.
"Ris kumaha lamun Aris latihanna di pindahken di luar kecamatan!"

"Naha gening pa make di pindahken diluar kecamatan?"

"Soalna Didie barudak letik hungkul,moal Aya perubahan wae mun Aris sparingna jeng barudak letik wae"

"Ouh nya ogenya pa,,Aris mah pasti hoyong wae,tapi kumaha orang tua,bisi na melang ka arisna"

"Tah sok Aris wawartos Hela ka bapak sareng ema wiossen apa hente?"

"Nya engkin Aris wawartos ka bapak sareng ka ema!, ai kadituna Bade sareng Saha pa?"

"Nya kaditu namah sareng abdi ris, meh sakalian Kadituna!"

"Meren ngarepotken pa?'

"Nya moal lah,kan sakantenna kaditu,jadi bapak Aya rencang ka dituna"

"Ouh nya atuh pa ai kitu mah"

Saatos uih latihan abdi langsung nyarios kabapak sareng ka Ema,Bade ngabahas tentang latihan di luar kecamatan.

"Pak, janten kie Aris teh Bade di pindahkan latihanna di luar kecamatan nyaeta di di Plered desa Palinggihan , wios te?

"Naha make di pindahkan latihanna?"

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang