Selsa Helia Iparola

56 0 0
                                    

Hideung di luar bodas di jero

"tajirannnnnn,,,,,tajirannnn santriatttt oy.tahajuddddd"keamanan mulai ngarusuh ngagugahkeun santriat pas pisan jam 03.00. "iparolaaaaa,gugahhhh tahajudddd"teh Jamil nga gebrak panto ka Kobong 04 khodijah.di dinya seseerna penghuni na anu baradeg,matakan keamanan paling rajin ngontrog ka eta Kobong."kedapppp teh ayeuna la jamban"saparantos Kitu keamanan angkat deui Bade ka tempat berjamaah.

tapi,si iparola MH balik deui,murungkut deui kana selimut.akibatna pas subuh kaberangan ka majlis....di tajir eta si iparola nulis astagfirullah 200.ku lantaran si iparola MH badeg,te di kerjakeun eta tajiran...isukana di panggil di tengah-tengah santriat.

"iparolaaaaa,kunaon te di kerjakeun tajiran?"tuluy si eta ngawaler"da teh tangan Abi th asa kriting nembe nulis 20 ge".
"Hahahahahahahahaha"sontak NU laina seserian.si teh Jamil na kesel "iparolaaaaa gera patrol Majlis handap".."woke siaappp "

Kitu jeng Kitu we keseharian si iparola. Terus di hihi poe anjena teh nuju buang sampah ka pamicenan tuluy ningali santriwati ker nyokot sesuatu di pawon guru...Kawit na mh biasa wae si iparola th.tapi Lila kalilaan mah tingkah si santriwati na mencurigakan ,di tuturkeun Tah ku si iparola.ternyata,si santriwati eta th ker nyokot kaemaman milik pangersa,.si iparola teh rewas , tapi te bisa nanaon.tuluy we Aya kereteg Dina hate na hayang nyamperkeun.di samperkeun Tah si santriwati teh " darrrrr hayo siah ker main Didie "rewas Tah si santriwati."Abi MH nju patrol"Sabari nyumputkeun sesuatu di tukangeun leungeun na." Ari itu naon di tukang? " Makin gemper Tah si santriwati.akhirna si eta ngaku "Abi kieu teh karna Abi lapar,te gaduh artos kangge meser nanaon, sedangkan Abi ge ye tega Ari kudu nyungkeun wae ka kolot mah.ker mah kaayana ker pandemic kiee" si iparola teh jadi te tega "atuh Mun te Aya artos mah mendingan nyarios ,da bakal Aya wae anu nulungan mah" eh te Lila,Aya keamanan datang si santriwati te ujug- ujug- langsung nga lapor ka keamanan "tehhhh,ieu si iparola tadi nuang kaemaman pangersa"si iparola rewas tur bingung Naha jadi ka abdi pikir na.

"Hente teh asli abdi mah te nyandak ataupun nuang" tapi ku sabab si iparola ges katelah Bangor jadina si keamanan langsung percaya ka si santriwati."iparolaaaa hayu ka kantor",tos Kitu si iparola di sidang ku keputusan akhir di tajir di keem di Balong.

Enjing na deui waktos na si iparola di keem.sadayana santri tos ngariung rek nonton.si iparola ges te genah , maenya maneh na kudu nanggung jawaban hal anu lain perbuatan maneh na.pas ngalewat Bade turun ka balong si iparola ngomong Hela ka si santriwati tea "urang mah narima naon wae anu di tuduh ku maneh,sabab urang ge percaya Allah mah langkung uninga" si santriwati cicing mikiran omongan si iparola.aya sakolebat rasa bersalah di hate maneh na.pas si iparola ges di keem salila 20 menit...karek maneh na angkat suara.
Maneh na ge ges te tega ningali si iparola di hujat bebeakan ku santri NU lain.

"Tehhh erennnn"
NU lain teh ngahuleng ,Aya naon meren.

"Heo tong nga hujat deui si eta,da sebenerna mah NU salah teh abi.abi NU mitnah si iparola Sangkan maneh na kieu.maaf sateacana,Abi khilaf"bari nunduk si santriwati eta cerik.keamanan ge bingung kudu kumha,alhasil si santriwati di keem di Balong pamicenan.si iparola ge lega kusabab ngarana kembali deui bersih

Tamat
TaraMustikaApsari

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang