Milih surga atawa naraka
Salah sahiji warga legok barong maot sareng kusabab kalakuan goréng na dina kahirupan anjeunna dikirim ka naraka. Di dinya anjeunna mendakan yén tétéla yén naraka béda pikeun masing-masing lembur asalna.
Mimiti anjeunna angkat ka naraka urang cipancar sareng naros ka urang legokbarong di ditu.
"Naon anu anjeun lakukeun di dieu?" Jawab urang legokbarong:
"Mimiti, urang linggih dina korsi listrik sajam. Teras calik dina korsi kuku sajam deui. Teras dipasihan bénsin sareng ngaduruk seuneu. Teras, setan muncul sareng mecut urang salami sadidinten.
" Kusabab kadéngéna henteu pikaresepeun, urang legokbarong nuju neraka anu sanés. Anjeunna nyobian ningali kumaha kaayaan di naraka cipancar, naraka wanayasa, naraka babakan sareng seueur deui. Anjeunna mendakan yén sadayana hélem ieu langkung seueur sapertos setan wanaysa 11 kasalahan anu dilakukeun ku kolot dina ngadidik budak (parenting goréng) Ahirna anjeunna dugi ka naraka urang legpkbarong nyalira, sareng ningali antrian anu panjang pisan anu diwangun ku jalma-jalma ti sagala rupa nagara (sanés ngan ukur urang legokbarong) ngantosan giliranna asup kana naraka legokbarong. Terkejut, anjeunna naros ka antrian: "Naon anu bakal dilakukeun di dieu?" Anjeunna ngagaduhan jawaban: "Mimiti, urang linggih dina korsi listrik sajam. Teras calik dina korsi kuku sajam deui. Teras dipasihan bénsin sareng ngaduruk seuneu. Teras setan-setan legokbarong némbongan sareng ngéléhkeun kami sadidinten. " "Tapi éta sami sareng setan anu sanés. Teras naha seueur jalmi anu ngantunkeun ka dieu? " "Di dieu, layananna parah pisan, korsi listrikna henteu jalan, kusabab listrikna sering pareum ... teu aya korsi anu tetep, urang kedah ngagemna kusabab korsi éta sering diperjuangkeun. .. Henteu aya ogé bénsin, sabab hargana parantos naék, kanyataanna taun 2010 cenah hoyong naék deui sareng setan mangrupikeun anggota DPR, janten anjeunna nembé sumping, nandatangan kahadiranana, teras angkat ka bumi.