RAISHA ZAFIRA HANAN

66 1 0
                                    

ARDITO HOYONG DIPERHATIKEUN KU BAPAK:)

Nyaritakeun hiji budak nu ngaranna Ardito nyaeta jalmi beunghar nu sok maling di sakola na. Rama na nyaeta pangusaha sukses nu sibuk pisan kanu  pagaweanna dugi ka linggih dibumi na nyalira. Ardito nyaeta budak budak nunggal nu hirup sorangan kusabab rama na sering sibuk jeung urusan pagaweannana di luar negeri jeung uih ngan sabulan sakali. Sakali mangsa Ardito ngadatangan toko nu ngajual jam tangan antik, Ardito lebet ka toko eta bari pura-pura ningalian jam tangan nu aya ditoko eta, langsung kabur henteu mayar.

Pamolah maling Ardito kanyahoan ku pihak sakola, Ardito langsung dikaluarkeun ti sakolaan. Pun Rama na ngadangu kabar eta, langsung menta ka asisten na pang pindahkeun si Ardito ka sakola anyar. Waktos di ruangan kepala sekolah, asistenna merekeun sajumlah acis ameh si Ardito ditarima di sakola eta. Terus, pak kepala sekolah ngenta Ardito ulah ngulang kajadian nu sarua, alhamdulillah Ardito ditarima di sakola anyar eta. Salila hirupna, Ardito teu boga babaturan, tapi ayeuna di sakola anyar na gaduh babaturan, nami na nyaeta Kiki.

Kiki deukeut jeung si Ardito nepika maneh na nyaho bahwa si Ardito teh osok maling. Kiki langsung nanya ka dito, kunaon maneh maling, sanajan maneh budak jelema beunghar. Ardito nyaritakeun alesan maneh na maling kusabab maneh na hayang boga perhatian ti pun Rama na. Tapi angger wae Rama na menta asisten na nguruskeun si Ardito. Kiki akhirna ngatakeun bahwa tindakan eta salah kusabab isin ka pun Rama na. Manehna nitah Ardito kudu berubah ameh pun Rama na bangga pisan ka Ardito. Ti saprak deukeut jeung si Kiki, Ardito henteu deui maling. Manehna jadi leuwih bageur tisaprak boga babaturan, Ardito jadi rajin ngapalkeun jang ngabuktikrun ka Rama na bahwa Ardito oge bisa dibanggakeun.

Rama na bahagia  anu ngadangu Ardito tos berubah henteu jiga baheula deui. Rama na Ardito langsung linggih kabumi na hoyong papendak jeung Ardito jeung ngomong pun Rama bade sering dibumi jeung ngaperhatikeun budak na.
TaraMustikaApsari

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang