Nazwa Azizah Pramadani

58 1 0
                                    

Sumanget ngudag impian

Tilelepna panonpoé henteu hartosna tilelepna semangat. Bakal aya anu ngantosan énjing. Dias Mustafa, murid anu henteu pernah pundung dina kahirupan. Hirup dina kakurangan sareng cicing di hiji désa anu seuseueurna penduduk damel salaku pemulung henteu ngerakeun anjeunna. Dias sakola di sakola anu terkenal di kota Bandung, sakola anu mayoritas muridna anak jalma jegud. Dina waktos éta, kabeneran miring ka Dias, anu ditampi di sakola ngaliwatan beasiswa. Dias henteu nyéépkeun kasempetan ieu, anjeunna diajar sacara utuh dugi ka ujian kelulusan Dias berhasil janten juara umum anu munggaran, tangtosna éta ngajantenkeun anjeunna raos pisan. Sareng kitu Dias nampi beasiswa lengkep dugi ka lulus ti sakola.

Dinten ayeuna dinten mimiti Dias balik deui ka sakola saatos dua minggu liburan sakola. Sareng dinten ayeuna Dias sacara resmi janten murid kelas 11. Anu anjeunna sok syukur nyaéta kahadéan ti babaturan sakolana anu henteu kantos ningali kasta.

Kring ... kring ...

Lonceng disada pikeun ngamimitian pelajaran kahiji, tapi teu acan aya tanda guru anu bakal ngajarkeun. Kelas sanésna ogé disada ribut sabab teu aya guru. Ujug-ujug pimpinan kelas kelas 11 IPA 1 sumping sareng raray anu katingali bungah, ketua kelas sumping sareng inpormasi anu ngajantenkeun kelas rame. "Barudak kanggo dinten ayeuna ti mimiti pelajaran dugi ka ka istirahat kahiji jamkos!" Ucapna sabari tarik  sareng sumanget.

Saatos pengumuman diumumkeun, seueur murid kelas 11 IPA 1 angkat ka kantin. Meureun éta ogé bakal dilakukeun ku Dias sareng sahabatna anu namina Anisa.

"Anisa, badé angkat ka kantin?" Dias naros ka Anisa anu calik di gigireunna.

"Hayu" jawab Anisa.

Aranjeunna kaluar ti kelas nuju ka kantin, katingalina sibuk pisan suasana kantin dina waktos ieu. Kantin mangrupikeun tempat paling rame nalika anjeun jamkos sapertos kieu, tempat anu sanés rame nalika jamkos nyaéta lapangan olahraga. Aya seueur murid lalaki anu maénkeun baskét sareng futsal di dinya.

Saatos ngagaleuh tuangeun, Dias sareng Anisa linggih dina salah sahiji bangku anu disayogikeun. Aranjeunna calik dina tempat anu kirang katingali, langkung pas di juru kantin caket jandéla. Aranjeunna tuang tuangeun anu aranjeunna mésér tanpa nyarios. Éta sapertos kabiasaan aranjeunna nalika tuang teu nyarios atanapi ngobrol. Nalika réngsé, aranjeunna bakal nyarios, nyarioskeun seueur hal dugi ka bel disada. Salain ti kantin, perpustakaan ogé mangrupikeun tempat pikeun Dias nyéépkeun waktos istirahat na. Tempat anu paling pikaresepeun pikeun diajar sacara damai nyaéta perpustakaan, di perpustakaan suasanana tenang pisan sareng henteu ribut, sampurna pikeun diajar konséntrasi.

Kring... Kring...

Bél pikeun tanda masuk parantos disada, tapi aya anu anéh dina waktos ayeuna. Biasana asup ka kelas jeung ngadagoan guru datang ngajar, murid asup ka kelas nyokot kantong tuluy balik.Anéh pisan, aya naon? Dias ogé naros ka babaturanana anu nembé kaluar ti kelas bari nyandak kantongna.

"Eh, aya naon? Naha sadayana nyandak kantong?" tanya Dias

"Dinten ieu urang balik ka imah awal kusabab guru-guru bade rapat," walon lalaki éta.
  "Ohh, nuhun," saur Dias.
  "Sami-sami"Saatos nyarios yén jalma éta   kaluar ti kelas.
Uih sakola awal? Tangtosna pikaresepeun, leres? Mungkin upami murid sanésna nyéépkeun waktosna pikeun ulin atanapi nongkrong sareng rerencanganna. Béda sareng Dias, unggal waktos mulih ti sakola anjeunna badé damel paruh-waktos janten anjeunna kéngingkeun artos kanggo hirupna sareng ogé biaya médis kanggo indungna anu gering. Dias mangrupakeun budak yatim piatu, ramana maot nalika anjeunna masih di SD. Upami anjeunna sumping ka bumi langkung tiheula, anjeunna bakal damel langkung lami ameh  ngengingkeun artos tambahan.

antologi carpon kelas 11 ips3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang