Její ruka otevřela hnědé dveře které nám nabízeli pohled na její modře vymalovaný pokoj. Nábytek který byl v bílé barvě sladěný měl největší zásluhu na tom aby působil klidně ale zároveň aby nebyl deprimující. Opatrně jsem vešla do oné místnosti jakoby se podlaha měla každou chvíli propadnout,a začala se rozhlížet všude kolem. Můj pohled zaujala dvoupatrová postel o kterou byl opřený žebřík,a vedle oné postele stál můj kufr. "Tohle je moje a teď už i tvé království" Kate se zasmála a já musela zakroutit hlavou. "Kde teda budu spát já " jakýmsi zvědavým hlasem jsem se optala mé nejlepší kamarádky a její prst začal směřovat na matraci která pokrývala postel nahoře kde vedl onen žebřík."No jo trpaslík musí spát dole " neodpustila jsem si tuhle pro mě vtipnou poznámku kterou doprovázel můj smích a později i ten její.Její ruka si ale neodpustila náraz do mého ramene a já se za něho hraně chytla. "Tahle skříň je volná tak si můžeš vybalit" překvapil mě fakt že je zde volná skříň určená pro moje oblečení. S úsměvem jsem poděkovala a mezitím co jsem já vybalovala Kate pouštěla různé tracky a tancovala okolo mě jako smyslů zbavená. Nedokázal jsem stále pochopit jak mohla být tahle zrzka neustále praštěná a plná pozitivní energie.Koukala jsem na její oříškové oči ze kterých sršela radost která se pomalu dostává i do mého srdce. Klučina s hnědými vlasy který také obývá tenhle dům rozrazil dveře do Katiiného pokoje a já vyskočím leknutím a spražím ho jakýmsi vražedným pohledem. Jeho tvář zdobí pobavený úsměv na který odpovím zdviženým prostředníčkem. "Dámy smím vás pozvat na párty mého kamaráda?" jeho hlas zněl najednou gentlemensky a já se udivila. Kate po mně hodila pohled který v sobě skrýval otázku,na kterou jsem odpověděla myknutím ramen. "Tak my přijímáme aspoň se Soff odreaguje" on jen nadšeně přikývl a zavřel za sebou ony dveře. Já s jakýmsi strachem a nervozitou ,z párty na kterou máme jít ,si lehla na zem a povzdechla jsem si. "Soff neboj se, potkáš tam úžasný lidi věř mi" podala mi ruku kterou jsem přijala a ona si mě hned vtáhla do bezpečného objetí.
ČTEŠ
Bude líp i přes ty hříchy | FF; Tony|
FanfictionOsmnáctiletá teenage holka která má psychické problémy od raného věku, se vydá na dva měsíce ke své jediné nejlepší kamarádka vstříc přes celou republiku. Potká tam mnoho přátel. Kluka který jí dokáže zamotat hlavu a pomoct jí v situaci kdy se k ní...