Kapitola patnáctá

228 19 1
                                    

Z naší seriálové chvíle nás vyrušil můj mobil který oznamoval nově příchozí zprávu od malé zrzavé kamarádky.V oné prokleté zprávě bylo něco v Katiiným stylu,že jim je jasné že jsme s Tonym u kluků na bytě a že máme patnáct minut na ukončení všech nekalých činností. Musela jsem protočit oči nad touhle rádoby vtipnou zprávu kterou jsem později ukázala i Tonymu. Ani jeden jsme jejich strašně vtipné narážky neřešili a dále sledovali seriál který mě extrémně bavil. Z chodby se ozývaly dva hlasy a my věděli že naše seriálová chvilka právě skončila."Tak jak jste si užili divokou noc děcka" Katt na nás mrkla a já si usedla do sedu a probodla jí pohledem. "Nic mezi námi nebylo,neskáču klukům do postele na potkání" i přes to že tenhle fakt který moje nejlepší kamarádka věděla ,jsem jí to stejně musela připomenout."Tony tak tohle je první holka která s tebou vydržela takhle dlouho" Martin se zasmál a Tony po něm hodil nejbližší věc která se nerozbije."Tak se uklidníme" zavelela jsem i přes to že jsem byla mladší než oba dva kluci kteří se nacházeli v blízkosti mě. Katt mě donutila se posunout takže jsem seděla natlačená na Tonym aby si oni dva mohli sednout k nám."Jednou si otevřu bar na Vinohradech" když Martin vyslovil tuhle větu či jeho přání začala jsem se strašně smát ,dokonce mi nebylo ani trapně. Jeho ruka se setkala s mým ramene,po té se zase má ruka s jeho hlavou.Připadala jsem si jakoby to byl můj bráška a my se škádlili. V mém srdci jsem cítila jakési štěstí,a tahle příjemná atmosféra na mě dolehla ve velmi pozitivním smyslu."Nechcete tu dneska ještě přespat?Dáme nějaký drink,filmy a tak" chvíli jsem nad tím přemýšlela,moje plány byli seznámit se s pár lidmi a poté trávit čas jen se svou zrzavou kamarádkou,ale tady jsem to nedokázala odmítnou jelikož mi s těmihle lidmi bylo jednoduše dobře."Vidím že ti Tony něco půjčil takže domů pro věci nemusíme,spodní ti půjčím ,minule jsem si tu něco u Martina nechala" nechtěla jsem se v tomhle dále pitvat protože mi bylo po jaké činnosti si to tu nechala. Její výraz který po mně hodila a měl mě přesvědčit o opaku se jí vůbec nepodařil.

Bude líp i přes ty hříchy | FF; Tony|Kde žijí příběhy. Začni objevovat