Kapitola osmnáctá

218 16 3
                                    

"Sofie jdi se připravit za půl hodiny tady bude" Honza po mě křiknul a já si všimla až teď že se s námi nachází v pokoji. Katt po mě hodila jakýsi outfit který mi vybrala a já s jakýmsi nezájmem odešla do koupelny se převléct.Stáhla jsem ze sebe látku kterou jsem vyměnila za jinou a s úžasem jsem pozorovala svůj odraz.Nedokázala jsem si stále vysvětlit proč se mi tenhle černovlasý klučina dostal do hlavy a já ho nedokázala vytěsnit.Mířila jsem zpátky do pokoje kde se nacházeli dva sourozenci kteří by si jako z oka vypadli."Woow ,sluší ti to " mé tváře po téhle Honzově lichotce nabrali červenou barvu. "Proč chce ať s ním někam jdu.. Nedokážu ho vytěsnit ze své hlavy.." zoufale jsem si sedla na postel a nedokázala jsem se pořádně na nic soustředit. Katt mě obejmula a snažila se mě uklidnit. To už se ale domem rozezněl zvonek a já měla chuť se propadnout. Jayko běžel dolů otevřít,a já si brala ledvinku a potřebné věci které bych měla u sebe mít. Jeho osoba mě hypnotizovala a mě se čím dál tím víc zmocňovala nervozita. Antonín své ruce omotal kolem mého pasu a já ty své spojila za jeho krkem. Najednou jakoby všechen stres a nervozita zmizela a já cítila bezpečí. Rozloučili jsme se s Katt a jejím bráchou a vydali se vstříc ulicím."Chtěl bych tě někam vzít" usmál se na mě a já mu kývla na souhlas. Blížili jsme se k lesu který za tmy byl ještě strašidelnější než za denního světla. Tony poznal že se bojím tak ke mně natáhl ruku a já ji s radostí přijala. "Věříš mi?" podíval se na mě a já s vydechnutím a s lehkým úsměvem na rtech kývla. Procházeli jsme lesní cestou,kolem nás se rozléhala tma,všude bylo úplné ticho, jediné hvězdy na nás rádoby promlouvali.Přicházeli jsme k nějakému altánku ,Tonyho osoba přistoupila k onomu místu a sáhl na jakýsi vypínač. Celý altánek osvítili nádherné světýlka a já nedokázala uvěřit jak krásně to na mě působilo.Tony si usedl na lavičku která se točila kolem stolu který se nacházel uprostřed dřevěného altánu. "Pojď si sednou vedle mě" kývla jsem na souhlas a usedla si vedle jeho krásné maličkosti a opřela si hlavu o jeho rameno.

Bude líp i přes ty hříchy | FF; Tony|Kde žijí příběhy. Začni objevovat