Seděla jsem v kupé na místě které se nacházelo u okna za kterým se mihala krajina rychlostí světla a já měla před sebou posledních dvacet minut v téhle malé místnosti. Přemýšlela jsem nad tím co vlastně znamená štěstí a ten správný rodiny vibe který jsem v životě nezažila. Je vůbec něco jako štěstí možný? Nebo to je jen jakýsi název pro něco co si lidi vymysleli,má každý v životě aspoň špetku radosti nebo si to jen nalháváme abychom pro ostatní nebyli moc depresivní. V hloubi duše jsem si přála zažít moment kdy bych mohla sedět s mámou u mě na posteli a povídat si o všem o čem si dcera s matkou mají povídat. Být s tátou u stolu a probírat věci které se dějí ve světě, se všemi si říkat slůvka mám tě rád. Slůvka které pro některé nemají žádnou váhu,pro mě to má váhu zlata či jakéhokoliv diamantu na světě,tájne přání které vyšeptavám každý večer hveždám do tmy. Z mého hlubokého rozjímání mě vyrušil brzdící zvuk po kterém jsem se zvedla a vzala si své zavazadlo. Jen co jsem sešla z malých schůdku a stála na nástupišti ,na druhé straně republiky , jsem pocítila jakousi úlevu. Začala jsem se rozhlížet všude kolem a mojí pozornost si vysloužila malá zrzka která na mě zběsile mávala a poskakovala radostí. Musela jsem se zasmát nad její trhlosti i na veřejnosti.S jakýmsi knedlíkem v krku jsem pomalu přicházela k její malé osůbce a mně neznámému klukovi. "Sofiii" její maličkost skočila po té mé a její ruce byly omotané kolem mého krku. Celkem polekaně jsem se podívala na pravděpodobně jejího staršího bratra který mi věnoval výsměšný úšklebek. I já jsem si onu zrzku vtáhla do svého objetí a užívala si pocit že mám u sebe osobu která zde jako jediná pro mě byla. "Soff, tohle je můj bráška Honza ale nikdo mu neřekne jinak než Jay,Jayko tohle je moje nejlepší kamarádka Sof" její natěšený pohled přecházel z jeho osoby na tu mou,chtěla jsem mu podat ruku na seznámení ale to už jsem byla v jeho objetí. "To tady objímáte lidi na potkání?" musela jsem vypadat fakt překvapeně když mi se na tuhle otázku dostavil jen smích."Bacha je zadaný" Kate na mě mrkla a já jen protočila oči nad touhle nepodstatnou informací a vydala se za těmi dvěmi.
ČTEŠ
Bude líp i přes ty hříchy | FF; Tony|
FanficOsmnáctiletá teenage holka která má psychické problémy od raného věku, se vydá na dva měsíce ke své jediné nejlepší kamarádka vstříc přes celou republiku. Potká tam mnoho přátel. Kluka který jí dokáže zamotat hlavu a pomoct jí v situaci kdy se k ní...