"ne olursa olsun iyi biriydin, iyi biriydik."
Günlerden salı.
Senin en sevmediğin gün.
Pazartesileri severdin çünkü küçüklüğünden beri her hafta başı baban seni o ücra köşelerde saklanan, tozlu raflı sahaflara götürürdü. Çarşambayı severdin çünkü hafta ortasında hiçbir şeyin bitmediğini ve ayrıca hâlâ başlangıçta bulunduğunu hatırlatırdı sana. Perşembeyi severdin çünkü en zararsız olanıydı. Cuma ise okuldan koşa koşa eve gidip o yorgunluğu atmanın sevinciydi. Cumartesi hafta başından beri ilk kez uzun bir uyku çekmenin sebebi, pazar ise pazartesinin heyecanıydı belki de.
Bugün günlerden salıydı Yosun. Ve ben bir salı günü doğmuştum.
~•~
Bazen kendimi bir aynanın karşısına oturtup sanki benden başka biriymişcesine konuşmak istiyorum.
Neden böyle yaptığımı anlatmak belki de ağlamak istiyorum.
Beni benden başka anlayabilecek bir kişi yok. Bazen bu bile yanlış geliyor. Kendimi tek anlamayan ben oluyorum.
"Hey."
Kafamı gelen sesin yönüne doğru irkilerek çevirdiğimde Yosun'un gülüşü kulaklarıma doldu.
Tanrım, eğer gerçekten varsan canımı şu anda al. Son gördüğüm onun yüzü son duyduğum gülüşü olsun.
"Ah, hey."
Eliyle bankı gösterdiğinde ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım.
"Oturabilir miyim?"
"Ha? Tabii. Tabii, lütfen."
Yeniden güldüğünde bende gülümsedim.
"Doğum gününü kutlamak istedim."
Şaşırmıştım.
"Doğum günümü biliyor muydun ki?"
Kafasını salladı. Sustu. Bir süre bende sustum. Sonra dayanamadım.
"Kutlamak istemeseydin keşke." Dediğimde bana anlamadığı için bir garip baktı. "Sevgilin kızar."
Gözlerini devirdiğini gördüğümde kafamı çevirdim.
"Sevgilim kızarmış. Hah. Demiyor da seni istemiyorum diye."
Güldüm.
"Aptal mısın? Gülme."
"Zaten mutlu olduğum için falan gülmüyorum. Aman dert etme. Beni mutlu etmiyorsun, büyük ihtimalle umduğun gibi."
"Öyle mi Kaya?"
"Hmm. Bir düşüneyim, 2 yıllık bağımızı bir çocuk yüzünden kopardın. Aa tesadüfe bak. O çocuk da benim eski en yakın arkadaşım. Sence öyle mi?"
Sustu ve ayağa kalktı. Parmağını bana doğrultup salladı.
"Biliyor musun? Buraya gelmek bir hataydı. Sana iyi günler."
O yürümeye başladığında arkasından baktım.
"Sana da. Ve teşekkürler, yaşadığım acıların gün yüzüne çıkartılması mükemmel bir hediyeydi."
merhabalar, öncellikle bana yazan birkaç kişi var. bölümler için. ben kitabı okunma amacı ile yazmıyorum ama merak edip sorduğunuz için teşekkür ederim.
ve isim kısmını soranlar da (sunflowers lover) annem ayçiçeklerine aşık bir kadındır ve benim aklıma gelen ilk şeyler genelde hep onunla ilgili olur.
**taslaklarda bxb ve bxg kurguları bulunuyor soranlar için. isterseniz yayımlayabilirim.
dipnot: mesajı yazmada iyi değilim burda cevap vermek istedim.
01.50&21.11.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna|gxg
Short StoryHayatınızı değiştiren bir kadın en yakın arkadaşınızla çıkıyor ve sizi hiç anlamıyor diye ülke değiştirdiniz mi? Ben değiştirdim.