☯8☯

1.5K 81 21
                                    

Wesele było huczne.

Wilki rozeszły się dopiero nad ranem, kiedy słońce zaczęło już wysoko świecić na niebie.

Polska wciąż był pijany, może nie bardzo mocno ale było widać ile promili wypił.

- Rosjaaaa - mruknął w ramię nowo upieczonego małżonka.

- Tak maluchu? - podniósł brew alfa, on wypił tylko jeden kieliszek szampana, w końcu nie mógł złamać obietnicy danej Kazikowi, która zabraniała pić mu alkoholu.

- Ładnie pachniesz - szepnął, zaczął całować szyję Rosji.

- Dziękuję - zaśmiał się cicho Rosjanin - ale teraz musimy wracać do domu

- A będziemy się pieprzyć? - sapnął Polak, popatrzył na, już, męża szczenięcymi oczkami.

- Nie... chcę żebyś był trzeźwy podczas pierwszej nocy poślubnej - mruknął, otworzył drzwi i włożył omegę na tylne siedzenia.

- No ale ja chce! - polak wyrzucił ręce w górę.

- Ja też dużo czego chcę, ale jak na razie chcę żebyś zasnął maluchu.

- Nie chceee - jęknął.

Rosja westchnął, wsiadł za kierownicę, odpalając silnik wyjechał z podjazdu restauracji.
To było oczywiste że bardzo chciał ciałka omegi, ale miałby zbyt duże wyrzuty sumienia gdyby uprawiał seks z Polską bez jego pozwolenia.

- Eh Rosja Rosja.... - szepnął - czemu zawsze ja mam takie trudne decyzje....

▲───────◇◆◇───────▲

Prosz nie bić za taki rozdział X'D rekonpensuję to następnym rozdziałem hehe, na pewno żaden z was miśków się nie domyśli jaki on będzie, mogę powiedzieć tak, jest długi, na pewno dłuższy od tego XD

You belong to me [RusPol] •Omegaverse•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz