Zawgyi :
"အိမ္ေရွ႕စံနဲ႔ စစ္ျပန္ေခါင္းေဆာင္မ်ား ညီလာခံသို႔၀င္ေစ"
ညီလာခံသို႔ ၀င္ေရာက္လာေသာအိမ္ေရွ႕မင္းသားနဲ႔ ေခါင္းေဆာင္မ်ားထဲမွာ ပါမလာေတာ့သည့္ မင္းသားငယ္ကို ရွာေဖြေနသည္။
နိုင္ငံ့မိခင္တစ္ျဖင့္လဲမိဖုရားေခါင္ႀကီးက သားေတာ္ေလးက်ဆံုးသြားၿပီဆိုတာကိုေရွ႕ေျပးသတင္း ေပးေၾကာင့္သိၿပီးျဖစ္ေသာ္လဲ ကိုယ္တိုင္မ်က္စိနဲ႔ျမင္မွယံုမယ္ဆိုၿပီးတင္းခံလာသည့္ စိတ္နဲ႔ညီလာခံတတ္ေရာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
"သားေတာ္တို႔ဟယ္လင္ကိုထိပါးဖို႔ႀကံ႐ြယ္တဲ့ ရန္သူေတြကိုေအာင္နိုင္ျခင္းနဲ႔ ျပန္လာခဲ့ပါၿပီ အရွင္မင္းႀကီး က်ဆံုးသြားတဲ့ ရဲမက္ မမ်ားေပမဲ့ ဒီႏုိင္ငံရဲ႕ ရင္ေသြး ညီေတာ္ မင္းသားငယ္လဲ ဟယ္လင္ကိုအသက္ေပးၿပီး ကာကြယ္သြားပါတယ္"
မင္းသားရဲ႕ေလ်ွာက္တင္သံအဆံုးမွာ မ်က္လံုးအစံုကိုမွိတ္ခ်လိုက္သည့္ မင္းႀကီး ထိုင္ခံုေနာက္ကိုမွီက်သြားသည့္ မိဖုရားႀကီးနွင့္ ဒူးေထာက္ခစားေနသည့္ အိမ္ေရွ႕စံအပါအ၀င္ စစ္သည္ေတာ္တို႔ မွာလဲ ေခါင္းကိုငံု႔ထားကာ စစ္သည္ေတာ္တို႔ရဲ႕မ်က္ရည္ကိုဖံုးကြယ္ထားၾကသည္။
"အမတ္ႀကီး "
" ဟုတ္ကဲ့ "
"ခ်င္နိုင္ငံကိုသ၀ဏ္လႊာပို႔ပါအညံ့ခံမည္လား စစ္ေလ်ာ္ေၾကးေပးမည္လားဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာပို႔ပါ ၀ူနိုင္ငံကိုသိမ္းပိုက္ၿပီးၿပီမို႔ သိပ္မၾကာခင္ ကိုယ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ဘုရင္ခံတစ္ေယာက္ခန္႔အပ္မယ္"
"ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးစီစဥ္လိုက္ပါ့မယ္အရွင္မင္းႀကီး"
"ေကာင္းၿပီ ေအာင္နိုင္လာတဲ့ စစ္သည္ေတာ္ေတြကို ဒီည ပြဲေတာ္မွာ ဆုခ်ီးျမင့္မယ္ က်ဆံုးသြားတဲ့ မင္းသားငယ္နဲ႔ ရဲမက္စစ္သည္ေတာ္ေတြကို လြမ္းဆြတ္သတိရျခင္းနဲ႔ ဆုေတာင္းပြဲေတာ္၃ရက္တိတိက်င္းပရမယ္ တစ္နိုင္ငံလံုး အျဖဴေရာင္သာ၀တ္ဆင္ရမယ္ "
"အမိန္႔ေတာ္အတိုင္းပါမင္းႀကီး"
____"ဟယ္လင္တုိင္းျပည္ႀကီးကို အသက္နဲ႔ရင္းၿပီး ကာကြယ္ခဲ့တဲ့ က်ဆံုးသြားတဲ့ စစ္သည္ေတာ္ေတြကို ကိုယ္ေတာ္ ဂုဏ္ျပဳပါတယ္ ၿပီးေနာက္ ဒီစစ္ပြဲကိုဦးေဆာင္ခဲ့တဲ့ အိမ္ေရွ႕မင္းသား ေသနာပတိနဲ႔ စစ္သူႀကီးမ်ားကို ေ႐ႊတစ္ပိႆာတိတိခ်ီးျမႇင့္မယ္ ဒီစစ္ပြဲမွာ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ ကိုယ္ရံေတာ္တပ္ခ်ဳပ္ဂင္လီဆာကို ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕ ေနမင္းအဆင္းကိုေဆာင္သည့္ အေကာင္းဆံုးဓား ေနသံခ်ပ္ကိုခ်ီးျမႇင့္လိုက္တယ္"
YOU ARE READING
The softness of snow
RomanceUni "ထပ်ကာ ထပ်ကာ "ဆိုတဲ့ စကားလုံးလေးရဲ့ နောက်မှာ "မြတ်နိုးမိခြင်း" ဆိုတဲ့ စကားလုံးလေးထဲ့လိုက်ရင် ဘာကိုရည်ညွှန်းလဲ သိလား ကိုယ်မင်းကိုချစ်တဲ့အချစ်တွေကိုတိတိကျကျရည်ညွှန်းတယ် ယောင်း👸 မြင့်မြတ်ခြင်းတွေနဲ့မွေးဖွားလာတဲ့ သူတို့နှစ်ဦး တာဝန်တွေကိုကျေပွန်အော...