Początki są zawsze trudne [1/1]

1K 37 27
                                    

Ostatnio mam dobrą passę na pisanie krótkich, One-shotów i jakoś nie mogę się przemóc, by zacząć pisać to co było w planach (Chodzi mi o kiedyś wspomnianego Three-shota), zatem niestety sobie na niego poczekacie. 

Tymczasem wracając do One-shota! Jest on na prośbę cysi00k! Ogólnie przepraszam, ale nie piszę za często x Reader, zatem nie mam pewności jak się poruszać w tej perspektywie qwp

Postacie: Czytelnik, SapNap

Uniwersum: Rzeczywistość

Wiek: 10+

Ostrzeżenia: Brak

Opis: Jesteś początkującym małym użytkownikiem na platformie Youtube. Choć może twoje filmy nie imponują jakością, a montażysta oraz osoba, która obrabiałaby ci dźwięk jest ci potrzebna niemalże na gwałt, nadal żyjesz w swoim małym światku oglądających, którzy są ci oddani oraz wspierają cię na każdym kroku. W pewnym momencie, podczas jednego z stream'ów mówią, że z twoimi zdolnościami grania w Minecraft, nadawałabyś się na idealnego nowego członka do uczestniczenia w filmikach Dream'a, w jego serii z ,,Łowców" (Przyp. Tłum. Inaczej Manhunt'ów, dziwnie by mi się to pisało po angielsku cały czas, więc oto mój zamiennik!). Mimo biernego zaprzeczenia, kiedy nadchodzi co do czego, twoi widzowie decydują się wziąć sprawy w swoje ręce oraz samemu podjąć konieczne kroki!

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿ ♡ ✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Zaczęło się znienacka, podczas jednego z twoich teraz już bardziej rzadszych stream'ów na platformie Twitch. Spokojna noc (A warto zaznaczyć, że mieszkałaś w Australii!), której mogłoby się zdawać nic nie byłoby w stanie zakłócić. Tylko ty, twój komputer, twój nie najlepszej jakości zestaw do nagrywania, jednak to nie było tak, że miałaś jakiś wybór akurat w tej kwestii, no i przede wszystkim gra, której poświęciłaś więcej, aniżeli na pewno powinnaś. Oczywiście oprócz niej miałaś swoje życie prywatne, a mogło to nawet potwierdzić to, iż byłaś właśnie na pierwszym roku studiów na jakimś większym uniwersytecie w swoim kraju. Starałaś się najbardziej jak mogłaś, a wiele twoich znajomych nawet była zdania, że przeprowadzka z twojego małego miasta, by zacząć swoje własne życie była czymś co zdecydowanie wskazywało na to, iż jesteś już dorosłą kobietą mimo swojego młodego wieku. Teraz jednak, tak jak każda młoda osoba, chciałaś odpocząć. Nie dbałaś już tak bardzo o to, żeby twój wygląd był jakiś wyśmienity.

Dla ciebie w tej chwili, liczyło się to, że nie wyglądałaś jak jakieś straszydło, zatem sprawę załatwiło zwykłe szybkie przeczesanie włosów żeby się tak nie plątały, ściągnięcie je później w luźną kitkę z kilkoma kosmykami swobodnie opadającymi z przodu na twoją twarz i to było praktycznie wszystko jeśli chodziło o twój wizerunek. No, nie można było zapomnieć o teraz twojej ulubionej bluzie, która miała na sobie logo twojego kanału oraz znaku rozpoznawalnego. Nie, nie otworzyłaś sklepu, z twoją aktualną liczbą obserwujących jaką było marne nawet nie pięć tysięcy osób nie ma nawet takiej opcji, że udałoby ci się cokolwiek zyskać z założenia swojej własnej branży produktów. Można powiedzieć, że niedawno były twoje urodziny, zatem zdecydowałaś, że jako prezent dla samej siebie kupisz sobie coś, w czym w końcu będziesz się czuła swobodnie na live'ach oraz niektórych wideo. To nie było tak, że miałaś jakiś problem z swoim wyglądem, a broń Boże! Odpowiedniejszym słowem byłoby raczej to, iż najzwyczajniej w świecie kiedy miałaś jedne z tych gorszych dni po prostu miałaś lekkie problemy z samoakceptacją, ale na szczęście od kiedy zaczęłaś nad sobą pracować i się samo spełniać w końcu jakoś ten problem poprawił się na lepsze. 

MCYT One-ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz