çok yüksek olmayan çatı tamamiyle şehre bakıyordu, ne çok karanlık ne çok aydınlıktı ama ne hyuck'un ne de jaemin'in görmeye alışık oldukları bir manzara değildi.
jaemin diğer çatıları süzdüğünde her çatıda nerdeyse 2 kişi olduğunu fark etti. herkes ne isterse onu yapıyordu.
"ben doyoung, yenilikçilerin kurucularından biriyim."
ikili saygıyla eğildi doyoung'un karşısında
"napıyorsunuz?"
hyuck oldukları mekan ve zamanı unuttuklarını fark etti, artık eğilmek yoktu sadece tokalaşmaları gerekiyordu.
"a-ah affedersiniz biz bazı şeyleri yeni öğreniyoruz da"
doyoung tavşan'a benzeyen dişlerini göstererek gülümsedi hyuck'a. Çocukların nereden geldiklerini tam anlayamamıştı ama yinede çok umursamadı.
"bu yuta benim yakın arkadaşım, ve şurada oturan kişide taeil hyung."
taeil denilen çocuk çatıdaki geniş koltuktan kalkıp ikilinin yanına geldi.
"şu koltuğa geçin size içecek birşeyler alıp geleceğim"
hyuck ve jaemin birbirlerini süzüp koltuğa oturdular, bu sırada yuta ellerinde tebeşirlerle balkona benzer beyaz çatının zeminine siyah birşeyler karalıyor, doyoung ise elindeki dürbünle şehri izliyordu.
"buraya gelmek aptallıktı isteseler bizi çiğ çiğ yerler çatıdan çatıya atlıyorlar baksana"
jaemin hyuck'a fısıldamıştı.
"mark'ı çocuklardan önce bulmam gerekiyor jaemin."
"korkuyorum ben"
hyuck jaemin'in omzuna sert bir yumruk attı
"amma korkak çıktın. yenilikçilerden korkma"
birkaç dakika sonra doyoung ceketine çeki düzen vererek çocukların yanına yerleşti.
"johnny hakkınızda çok fazla konuşmadı bizimle sadece dövmelerinizi yapmamı istedi, tekrar tanıtayım kendimi.. ben doyoung bu cephenin başkanı benim ve kurallarım oldukça serttir. binaların çatıları tamamiyle yenilikçilere ait."
hyuck düşünceli bir şekilde doyoung'a yöneldi
"acaba sanatçılar ve modacıların alt grupları mı var?"
doyoung uzun süredir duymadığı bir soru duymanın heyecanlıyla gülümsedi
"evet. sanatçılar felsefeciler, dansçılar ve ressamlar olarak ayrılıyor modacılar ise soyguncular ve modacılar olarak ayrılıyor. felsefeciler ve soyguncular uyumsuzlarla iş birliği yapmayı severler. kalanlar ise bizimle.. aslına bakarsan temelde iki grubuz. uyumsuzlar ve yenilikçiler. sanatçılar ve modacılar artık alt gruplarına göre bizim gruplarımızla çalışıyorlar, yakında o iki grubun kapatılması planlanıyor sonuç olarak modacı,dansçı,ressam olanlara yenilikçiymiş gibi bir şey... çok fazla karışık olaylar sizin gibi kısa süreli misafirler için gereksiz bilgiler "
hyuck kendisi edindiği bilgilerin üzerinden oldukça zaman geçtiğini ve pek çok şeyin değiştiğini anlamıştı.
yuta birkaç metre uzaklıkta olan koltuktan seslendi
"size jaehyun yardım etti değil mi? sizi gördüm. jaehyun ve sevgilisi yenilikçi modacılardan, çok fazla genci kurtarıyorlar ve taeyong binaların üstünde koşmakta oldukça iyi ve hızlı"
doyoung düşündüğünü belirten sesler çıkarttı
"mark lee... doğu cephesinden biri olabilir kun ile iletişime geçeyim ama mesajın iletilmesi ve geri dönüşü en az 2-3 saat sürer sizde bu sırada taeyong'dan biraz ders alın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turn Back Time//Dream
Randomşeytan, rastgele insanlar arasından bebekken seçtiği 7 kahyasını belli kurallar koyarak yetiştirir. en önemli kural "aşık olmak yasak".. 6 kahya 2000'li yıllardan 90'lara dönüp kuralı çiğneyen abilerini bulur ama bu işleri daha çok karıştırır.