Lekcje On-line

11 1 2
                                    


Chuj nam, jako uczniom w dupę.

Przez pandemię musieliśmy wrócić do nauczania online. I to jest TAK nieudolne, TAK męczące i nudne za razem, że codziennie po lekcjach nie mam po prostu na nic sił.

Każdy nauczyciel pierdoli jak od siebie, nie mają żadnego poczucia, że zadają nam za dużo, więc zadają JESZCZE WIĘCEJ. 

Ja się po prostu nie wyrabiam, większość daje notatkę do przepisania po lekcji, a na lekcji tłumaczy. ALE CHUJ ICH OBCHODZI, ŻE MY NIE MAMY/ CZASU/ SIŁ/ CHĘCI DO ZYCIA/MAMY COŚ INNEGO.

Ja chcę do szkoły, naprawdę, tam przynajmniej się czegoś nauczę, a tu marnuję wzrok przed kompem pogarszając wadę, pijąc 3 kawę z rzędu i płacząc.

Nauczyciele W OGÓLE nas nie szanują, robią kartkówki z zadaniami, na które mamy zdecydowanie za mało czasu, a potem mają zdziwienie, że kurwa 3/4 klasy dostało pały.

I bez kurwa przerwy naciskają żeby kupić kamerki. JEST CHUJOWO W TYM KRAJU, PIENIĄDZE SĄ WAŻNE, WIELE OSÓB TRACI PRACĘ ZE WZGLĘDU NA PANDEMIĘ, A TE KURWY NACISKAJĄ NA KAMERKĘ I GROŻĄ ŻE BĘDĄ WSTAWIAĆ UWAGI, BO KOGOŚ KURWA NA TO NIE STAĆ.

JA PIERDOLE

Z dnia na dzień odechcewa się żyć kurwa.

Przypuszczam, że przez ten cały stres i zmarnowanie zyciem w tak młodym wieku, za 15 lat będę palaczką uzależnioną od kawy ze skoliozą i kurwa wadą -190 na obu oczach.

Do tego dążymy.

Pierdolę to, idę się przejść.

A CZEKAJ, NIE MOGĘ, BO MAM KOLEJNĄ LEKCJE

co mnie wkurwiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz