Q&A

261 12 19
                                    

Zuma: Hej hej hej! Witam na pierwszym Q&A i prawdopodobnie ostatnim bo jak to pisałam to sporo tego było  aczkolwiek nie tyle ile sie spodziewałam. Dobra moje serdeńka zacznie sie zaraz zabawa.

Malum: Czyliiii co???

Zuma: Czyli musicie odpow9edziec na każde pytanie zadane przez ludzi zadajacych je z za tego ekranu.

Angel: Uuuu a ile nas teraz widzi???

Zuma: Wiesz na początku było ich prawie sto ale przez moje lenistwo i nie wrzucanie nic przez miesiąc cześc z nich odeszła i... mysle ze max trzydzieści.

Angel: Serio aż tak zjebałaś?

Zuma: Aż tak zjebałam...

Husk: Po holere to. Wlasnego zycia nie maja ze o nasze sie pytają?

Alastor: Show to show moj drogi przyjacielu karzdy cgce zobaczyć życie innych uciekając tym samym ood swojego wlasnego.

Charlie: Troche sie stresuje.

Vaggie: Nie masz czym... i tak uważam że to głupi pomysł.

Alastor: Zaczynajmy więc!

Zuma: No dobra to zaczniemy od najdlurzszej seri pytań.

Zuma: Pytania od: Luminiusz_Magne

Zuma: Angel jest pierwsze pytanie do ciebie. 1.Angel czy Malum to jedynie twoja psiapsi?

Angel: Oczywiscie ze nie jedyna. Mam przeciesz jeszcze Cherri, dilera, mojego prosiaczka i kilku tam jeszcze. Ona tez zadaje sie z innymi demonami więc...

Zuma: 2. Alastor czemu sperdoliłeś z frontu kiedy walczyliśmy pod Verden?

Alastor: * z usmiech * niczego mi nie udowodnisz.

Zuma: Moglam sie tego spodziewać.. 3.Wszyscy gdzie jest Lucek?

Charlie: mój tatuś jest w domu.

Zuma: Kolejne do Alastora 4. Alastor czy jesteś asexem (pozdro dla kumatych ) bo nie radzisz sobie z kobietami? XD chłop w ciebie nie wierzy.

Alastor: Jestem asexualny ponieważ jestem ponad zwierzęce potrzeby takie jak rozmnazanie sie czy przynaleznosci stadnie, mój drogi.

Zuma: Da fuc co to za pytanie jest... 5. Alastor czy wytrzymasz z Charlie nago?

Alastor: Tak mowilem juz ze jestem ponad to

Charlie: Co to za pytanie było przepraszam bardzo???

Zuma: Charlie spokojnie Vaggie cie obroni. Dobra Niffty dwa pytania do ciebie

Niffty: Uuuuu

Zuma: 6i7. Niffty za co jesteś w piekle? I co sądzisz o Sir Pentius'ie?

Niffty: A ja ci nie moge odpowiedzieć na to pierwsze. A jesli chodzi o tego wężyka to miły pan tylko troche chałasliwy i brudzi sporo.

Zuma: Husk pytanie do ciebie.

Husk: Cholera...

Zuma: Cicho będź i współpracuj

Husk: No dobra jak powiem to dasz mi spokuj?

Zuma: Tak. Co sądzisz o stwierdzeniu że jesteś kotem bo czym ty jesteś? Nie przyjmę odpowiedzi w stylu pijak, demon czy grzesznik

Husk: To jak wyglądam to wynik tego jak żyłem i chyba przynależności? Wygląd kota o spranym kolorze miał chyba oznaczać sponiewieranego nieczęśliwego człowieka. Nie obchodzi mnie to. Nigdy mnie to nie obchodziło.

Zuma: Piękna odpowiedź możesz pić dalej...9. Wszyscy gdzie są smoki?

Charlie: W podziemiach podziem... no co tata ma pare pod zamkiem

Malum: To tu mają smoki i jeszcze sie na żadnym nie przeleciałam????

Zuma: o rany...10. Wszyscy razem z autorkom Co sądzicie o różnych wersjach Hazbinka np. 2p czy sczowiekowanie

Angel: jestem boski w kazdej wersji.

Malum: ja jestem jedna i jedyna na wszystkie rzezywistości więc lata mi to troche ale spotkac sie z innymi Angelami było by spoko.

Zuma: Powiem tak... to jak undertale. Niektóre są ok niektóre to dno. Humanizacja demonów wydaje sie byc ciekawa gdy chce sie wiedzieć jak wyglądało sie za życia ale wole zostac przy oryginale bo nadaje temu wszystkiemu efekt tego innego świata. Odzwierciedla to kim naprawde bylismy i jestesmy...

Alastor: Ja cenie sobie pierworodnosć. Jestem idealny... moje podrubki wydają sie być ciekawym tworem ale preferuhe siebie...

Zuma:taaaa ktos chce jeszcze coś?

Zuma: chyba nie to by było na tyle czas na kolejne pytania od: Pszczowka_

Zuma: 1. Niffty ulubiony smak lodów

Niffty: Dawno temu jadłam ostatnio lody ale lubie wszystkie oprucz gorzkich smaków.

Zuma: 2. Husk wódka czy whiski?

Husk: Wszystko

Zuma: nooo tak... 3. Jak wam dzień mija...

Charlie: a dobrze dziękuje

Vaggie: dzień jak codzień

Angel: jakoś

Malum: ja tylko chce pujsć spać...

Husk: meh..

Alastor: cudownie jak zawsze.

Zuma: O matko wiedzialam że bedzie to pytanie... Al... Angel... co myslicie o RadioDust?

Angel: No hej kochany! Uwielbiam czytać te opowiadania.

Alastor: Na szczęście to tylko fikcja wymyślona przez fanów * ten usmiech umierania w środku*

Zuma: Biedny Al... Kolejne pytania od: Hazbin_Neomi_41

Zuma: Iiii pierwsze do Huska!

Husk: Kur...

Zuma: 1. Ulubiona gra karciana?

Husk: Poker...

Zuma: 2. Alastorze lubisz lucyfera?

Alastor: Jakże bym nie mógł

Zuma: i 3 też Husk. Lubisz słodycze?

Husk: czasem coś zjem... ale nie żre ich nałogowo jak tamte dwa cioły.

Malum i Angel: Hej!

Zuma: i to juz będą ostatnie pytania od: VoiceAsk

Vaggie: W końcu koniec juz sie nudze.

Zuma: Alastorze to do ciebie. 1. Dlaczego jestes taki gorący? Co....

Alastor: Zapytaj sie mojej mamy!

Zuma: Teraz do mnie? Skad mam checi do pisania? UWAGA bo moge robic co mi sie żywnie podoba!.

Zuma: i znowusz Al. Czemu przespałeś sie z chlopakiem jej postaci z jej RP.

Alastor: To twoje RP to twój wykreowany świat ja nie uprawiam sexu to wasza wina.

Zuma: I tak oto kończymy pytańska do demonów z hazbin hotel. DOBRANOC PAŃSTWU.

Talksy z piekła rodem Hazbin HotelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz