Okej, po tej super, turbo dziwnej sytuacji weszłam do budynku szkoły. Od razu do moich nozdrzy napłynął okropny zapach grzyba i starości. Fuj. Nienawidzę tego miejsca i budynku.
W końcu Polska. hah
Historia, klasa 187, tam muszę się kierować.
Wreszcie, jezus. Chodzę do tej szkoły już dwa lata, ale nadal jej nie ogarniam i cały czas się gubię.
Od razu zobaczyłam moje najlepsze psiapsiółki.
Wiktoria siedziała w trzeciej ławce w rzędzie środkowym z Kamilem i zawzięcie z nim rozmawiała. Uuu muszę się dowiedzieć o co chodzi. Dawno widziałam już, że coś się między nimi dzieje. Aww to takie urocze.
A tamte dwie prukwy - Klara i Roksana siedziały razem, więc zostało mi siedzieć samej.Ah.
Usiadłam przed dziewczynami i od razu się do nich odwróciłam.
-Co się dzieje między Wiką, a naszym klasowym przystojniakiem? - zapytałam
-Kurde, nie wiemy właśnie - odpowiedziała mi Klara
-Musimy z nią potem pogadać. - dodała RoksukoksuPrzewróciłam oczami. Jak mogła nic nam nie powiedzieć! Ugh
-Czemu nie ma jeszcze Pani? - ponownie zadałam pytanie. Zawsze była punktualna, a już jest 10 minut po dzwonku. Dziwne.
-To ty nic nie wiesz? - spytała zdziwiona Roksana
-Yyyy nie? - o chuj im chodzi.
-Pff, takie typowe u Ciebie. Pani Eliza jest w ciąży. Dzisiaj przyjdzie nowy nauczyciel. Spóźnia się bo rozmawia jeszcze z dyrektorem.- powiedziała Klara
-Podobno totalne ciacho. Kinga i Ada, miały już z nim lekcję dzisiaj.Zobaczymy, zobaczymy czy takie ciacho. Ja już dziś widziałam najcudowniejszego mężczyznę, stąpającego po Ziemi.
-Dzień dobry!! Dobrze trafiłem? Klasa 2b?
Specjalnie dla - Czokapikk
Wszystko only for fun.
CZYTASZ
trójkącik - marzenia się spełniają
Fanficona - młoda, piękna, buntownicza oni - starzy, przystojni, utalentowani muzycznie to poważna historia miłosna.