3.

5K 27 54
                                    

-Dzień dobry!! Dobrze trafiłem? Klasa 2b?

Wszyscy usłyszeliśmy najcudniejszej głos na świecie. Aż mi ciarki przeszły po plecach.

-Tak- odpowiedziało pare osób z klasy.

Zaczęłam słyszeć jakieś westchnienia, ciche rozmowy i szepty jaki on przystojny.

Przeleciałam go powoli wzrokiem od stóp do głowy.

I o dobry boże.

Jak ja myślałam, że mój Mass jest ciachem to co dopiero on.

Dobra, uspokój się głupia, masz chłopaka, tak nie wolno, ughhh.

-Dobrze, w takim razie, przeczytam listę obecności. Każdy powie trzy zdania o sobie, żebym mógł was lepiej poznać. Ale zacznę od przedstawienia siebie.

Jego głos jest taki kojący, a uśmiech oszałamiający.

-Nazywam się Rafał, Rafał Brzozowski. Lubię śpiewać, tańczyć oraz czytać książki. Fascynuję się również historią, co pewnie jest oczywiste.
Okej, teraz pora na was moje drogie. A nie, przepraszam, mamy jednak jednego chłopaka w klasie, ale widzę, że zajęty. - zaśmiał się

Zaczął czytać listę, każdy mówił coś o sobie, aż wreszcie doszło do mnie.

-Zuzanna Malfoy.

-Jestem. - odpowiedziałam i podniosłam rękę do góry - nazywam się Zuzia, uwielbiam leżeć, czytać fanfiction, jeść i oglądać seriale.

Czułam na sobie jego wzrok przeszywający mnie na wskroś. Nie mogłam wytrzymać, czułam ciepło na całym swoim ciele.

-Ciekawe zainteresowania.- mruknął i zaczął dalej sprawdzać obecność

Gdy skończył trochę z nami pogadał, powiedział, że minie trochę czasu aż zapamięta nasze imiona i inne głupoty.

Wreszcie zadzwonił dzwonek.

-Zuzanno!! Proszę chwilę zostać po lekcji! - krzyknął abym usłyszała.

O co chodzi? Jejku, aż ręce mi się spociły.
Spokojnie, będzie dobrze. Uspokój się Zuza.

-O co chodzi proszę Pana? - spytałam uprzejmie

-Nie będę owijał w bawełnę. Jestem mężczyzną, który zawsze wali prosto z mostu.

-Więc?

-Od razu bardzo mi.....


Wszystko for fun

Specjalnie dla Czokapikk

trójkącik - marzenia się spełniająOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz