5.

4.2K 25 5
                                    


Czwartek. Cholerny czwartek.

Randka z Massimo. Jezus.

Będzie dobrze.

Wyszłam z łazienki i podeszłam do szafy.

W co się tutaj dziś ubrać?? Yyym

Za duża bluza i czarne jeansy. Typowo i wygodnie. Muszę potem poprosić Massa, żeby podwiózł mnie na chwilkę do domu, wypada założyć coś seksi.

Nawet nie fatygowałam się pójściem do kuchni, nie jestem głodna. Założyłam swoje vansy i wyszłam. Napiszę do dziewczyn, ciekawe co u nich.

Dach szmat

Zuzia: Co tam?

Klara: Git, a u ciebie?

Ada: Czekaj, czekaj czy ty nie teraz masz randkę z chłopakiem nr 1?

Klara: Właśnie, zapomniałam!

Roksana: Uuu, co zakładasz?

Zuzia: Tak, to dziś i nie powiem co zakładam, potem wyślę wam zdjęcie ;))

Ada: Zgadnij z kim ja i Kinga mamy właśnie lekcję? :))))))

Zuzia: ??

Ada: Z chłopakiem nr 2!!

Kinga: Całą noc na przemian oglądałam taki genialny serial i czytałam fanfiction. Zasypiam.

Roksana: A ty jak zwykle na temat.

Idiotki.

Wyłączyłam telefon bo byłam już przed szkołą.
Pierwsze trzy lekcję minęły mi dość szybko. Aktualnie siedziałam, ze wszystkimi dziewczynkami na schodach i rozmawiałyśmy. Fizycznie plotkowałam z nimi, ale psychicznie byłam z Rafałem. Tak bardzo miałam ochotę go pocałować. Zauważyłam jak wchodzi do 12.

To moja okazja.

-Muszę iść. - oznajmiłam przyjaciółką i nie czekając na ich reakcję, zbiegłam ze schodów i szybko ruszyłam do klasy, w której znajdował się mój ukochany.

Stał tyłem do mnie, chyba nie usłyszał jak weszłam.

Bez żadnego zawahania, podeszłam szybko do Rafała, odwróciłam go i nagle mogłam czuć jego cudowne  usta. Smakował miętą i truskawkami.

Pychota.

Jęknęłam gdy się ode mnie odsunął.

Dlaczego?


Only for fun

Czokapikk

trójkącik - marzenia się spełniająOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz