-Od razu bardzo mi się spodobałaś. Kocham Cię. Zostań moją dziewczyną.
O kurwa mać
-Ty mi też się turbo spodobałeś. Tylko nasz związek musi pozostać tajemnicą. Mam chłopaka, gdy Mass się dowie, zabije Cię.
-Oh, okej. W sumie, chyba tak lepiej, po pierwsze nasz związek w świetle prawa jest nielegalny, a po drugie taka tajemniczość dodaje pikanterii, nie uważasz?
O kurwa, po prostu ideał.
-Masz rację. Przepraszam kochanie, ale muszę lecieć. Do zobaczenia, kocham cię.- cmoknełam go przelotnie
O mój dobry boże, muszę iść szybko do łazienki.
Najszybciej jak tylko mogłam wyszłam z klasy i nie patrząc na innych, pobiegłam do łazienki. Wyjątkowo była pusta. I dobrze.
Obmyłam twarz wodą i nie dowierzałam.
Wczoraj o tej porze nie miałam żadnego chłopaka, ja nawet o tym nie myślałam. A dziś? Kurwa, dwa związki.Nie wierzę, kurwa mać.
Nagle drzwi do łazienki otworzyły się, a ja zobaczyłam jak wchodzą przez nie moja trzy przyjaciółki.
-Co od Ciebie chciał Rafał?- spytała Wiktoria
-Cóż, zostaliśmy parą.
Można zauważyć ogromne zdziwienie na ich twarzach.
Cóż, nie dziwie się.
-Kurwa co?
-Jak to?
-Oho, musimy poważnie porozmawiać młoda damo.Zaczęłam im opowiadać, wszystko co dziś mnie spotkało.
-Nie wierzę. - odpowiedziała Roksana
-Ja cię kręcę! Masz dwa ciacha! -zaśmiała się KlaraWiktoria tylko stała uśmiechnięta, a ja nagle sobie coś przypomniałam.
-Ty! - krzyknęłam na nią i wskazałam palcem - Tak, dokładnie ty! Jak mogłaś nam, swoim najlepszym przyjaciółką, nie powiedzieć, że między tobą, a Kamilem coś się dzieje!
-Właśnie!- zgodziły się ze mną
-Okej, przepraszam. Macie rację. Powinnam wam powiedzieć, ale to nie było nic pewnego, więc nie chciałam zapeszać. Ale udało się!! Od 38 minut jesteśmy parą!!! Już wiemy jak nazwiemy nasze dzie... - przerwałam jej
-Ciii, nie chce o tym słuchać. Ale gratulacje!!- uściskała ją mocno, a potem zrobiły to również dziewczyny
- To super, wyglądacie na ekstra zakochanych w sobie. - powiedziała Klara, a ja i Roksi się z nią zgodziłyśmy.
-Macie racje! Ja go kocham, muszę mu to szybko powiedzieć. - wybiegła ze szkolnej łazienki, poszukać swojego ogiera.
A ja muszę wyznać co czuje do Massimo.
Ahh, to skomplikowane życie miłosne.
-Chodźcie na lekcję.
ONLY FOR FUN
CZYTASZ
trójkącik - marzenia się spełniają
Fanfictionona - młoda, piękna, buntownicza oni - starzy, przystojni, utalentowani muzycznie to poważna historia miłosna.