11.

175 15 28
                                    

Krásný pátek všem!
Tady u téhle kapitoly Vás varuju.
Pokud nechcete zkazit dětství odejděte!!

Byli jste varováni.

Ship Arald a Halt přichází na scénu... 😂😁

Poslední možnost utéct.

Dořešili jsme nábor nových učňů a Crowley se s přáním dobré noci odporoučel do svých komnat.

V místnosti jsme zůstali s Araldem sami. Rozhostilo se nepříjemné ticho. Už už jsem se zvedal k odchodu, ale ruka mladého barona mě zadržela.

Nechápavě jsem na něj pohlédl a nadzvedl jedno obočí. Dlouze se mi zadíval do očí a políbil mě. Několik vteřin mi trvalo než mi došlo co se to právě děje?!

Polekaně jsem se od něj odtrhl.

,,Co to má znam-" začal jsem, ale Arald mi zajel rukama do vlasů a tím mě přerušil.

Znovu se mě pokusil políbit.

,,Aralde?"

,,Halte, miluju tě." S těmito slovy si mě přitáhl do polibku.

Já zaraženě stál neschopen se pohnout či promluvit.

Začal si hrát s mým zavazováním košile. To jakoby mě probralo z transu. Vzpamatoval jsem se a o krok ustoupil. Rychle jsem vzal svou pláštěnku, která byla pověšená na židli.

,,Dobrou noc barone," řekl jsem a rychlou chůzí jsem vyšel z jeho komnat.

Nic jsem neměla.

A ano bolelo to psát. Od teď se nebudu na Aralda dívat jako dřív.

Tento ship není můj výmysl, ale výmysl ta_s_logikou.

O tom že je to krynč vím moc dobře...

Už jsem Vám dětství zkazila dost tak čauky.

ADVENTNÍ KALENDÁŘ - Hraničářův Učeň 2020Kde žijí příběhy. Začni objevovat