Dneska je to poslední kapitola, tak Laady_Owlistie vymyslela postavu...
(respektive. Teď vymýšlí jméno já spíš jen doufám že mi to pošle xD). Jelikož byla vždycky lehce háklivá na ship Gilan a Jenny tak Vám představuji ship Tina a GilanTak už vymyslela provizorní jméno jdeme na to😁.
Gilan se zastavil. Pohlédl na léno Meric, které mu bylo přiděleno. I po letech výcviku u Halta si stále nebyl jistý jestli je připraven na vlastní léno. Poplácal Blaze po krku a nasedl na ní. Klusem vyrazil po cestě vedoucí k menší vesničce, když málem srazil dívku běžící přes cestu. Gilan rychle přitáhl otěže a dívka se prudce zastavila a v hnědých očích se jí na chvilku objevilo zděšení. To se ovšem vytratilo když si Gilan stáhl kapuci a odhalil svou pohlednou tvář.
,,Omlouvám se," řekla. Narozdíl od mnohých, se jí v přítomnosti hraničáře netřásl hlas.
,,Nevadí," usmál se na blonďatou dívku Gilan a seskočil ze sedla.
,,Jsi v pořádku?" zeptal se.
Kývla. Trošku rozpačitě přešlapovala.
,,Víš kde je hraničářská chata?"
,,Vím. Chcete ukázat kde je?" nabídla se.
Kývl a přehodil otěže dopředu.
,,Předpokládám že Vy jste ten nový hraničář?" Zeptala se.
,,Ano. Jmenuju se Gilan." Řekl po chvíli přemýšlení o kousavých odpovědích svého bývalého učitele.
,,Já jsem Tina." Usmála se dívka.
Pokračovali po cestě směrem k lesu. Kolemjdoucí se po nich otáčeli a něco si mumlali.
,,Díky našim místním drbnám o Vás bude tak za hodinu vědět celá vesnice a zítra celé léno," řekla se smíchem v hlase.
Došli k malé chatě na chlup podobné té, ve které teď posledních pár let žil.
,,A jsme tady." usmála se Tina.
,,Děkuju," usmál se.
Blondýnka se pomalu otáčela k odchodu, ale Gilan jí zadržel.
,,Nechtěla by ses někdy stavit?"
,,Ráda." řekla a odběhla pryč.
Tak to není žádná biglovestory jak jsem plánovala😅. Ale to je teď vedlejší.
Tímto bych se s Vámi chtěla rozloučit a poděkovat Vám že jste to četli.
Hezké Vánoce.
Tonka.
🖤☕
ČTEŠ
ADVENTNÍ KALENDÁŘ - Hraničářův Učeň 2020
Historia CortaAch jo. Napsat popis... 🙄 Teď by trochu hřejivé trávy nebylo od věci... Třeba by to s dokonale vygumovaným mozkem šlo líp. No ne?😅 Z nejhlubšího plna mého srdce... Wille tys mě nakazil tvou neschopností napsat proslov - v mém případě tedy popis p...