10. Niespodzianka Kakashiego (+18)

723 31 31
                                    

Kiedy dotarli do sypialni Kakashi odwraca się w stronę Obito i zdejmuje koszule.

- Czekaj co ty robisz?

- Chodź tu.

Kakashi przyciąga Obito do siebie całując i rzucając na łóżko siadając na jego kroczu.

- Kakashi co ty robisz?!
Krzyczy zaniepokojony.

- Jak to co? To twoja niespodzianka.
Powiedział znowu całując Obito.

- Nie jesteś przypadkiem chory?

- Nie. Co najwyżej pijany tobą.
Zaczął zdejmować koszule Obito.

- Wiesz jak mnie rozpalić.
Powiedział ponętnym głosem.

- Więc lepiej zdejmij spodnie zanim ją to zrobię.

Obito wraz z Kakashim zdjęli spodnie i maskę Kakashiego, po czym Obito położył się na Kakashim i zaczął całować jego klatkę piersiową i brzuch aż dotarł do bokserek Kakashiego. Zaczął je zdejmować ale nie zamierzał to tak łatwo zacząć najpierw chciał podrażnić jeszcze trochę Kakashiego. Złapał za jego piłki i zaczął się nimi bawić.

- Obi przestań.

- Chciałeś się przecież zabawić.

- Ohh Obi.

Obito złapał penisa Kakashiego i zaczął go pocierać zdejmując jednocześnie swoje bokserki. Przyłożył swojego penisa do penisa Kakashiego i złapał dwa naraz zaczynając masturbować się wraz z Kakashim. Kiedy był już blisko dojścia Kakashi zabiera swojego penisa z ręki Obito .

- Może coś jeszcze?

- Więc tak chcesz?

- O tak!

Obito zaczyna przybliżać usta do penisa Kakashiego i całując go po czym wkłada go do ust.

- Ahh Obi!
Krzyczy Kakashi z podniecenia.

Kiedy nasienie Kakashiego wytrysło już do ust Obito który je połkną po czym włożył dwa palce do ust Kakashiego.

- Mhmm?

- Ssij.

Kiedy palce Obito były już dość naślinione wyją je z ust Kakashiego i włożył do jego odbytu celem rozluźnienia go. Po wycięciu palców Obito przystawił swojego penisa do odbytu Kakashiego.

- Jesteś gotowy?

- Jak nigdy!

Kiedy Obito włożył penisa otwór Kakashiego ten zaczął jęczeć z bólu a po chwili z przyjemności.

- Ahh Obito!

- Zaraz dojdę!

- Ahh!

Kiedy Obito doszedł położył się na Kakashim nie wyjmując nawet penisa z jego otworu.

- Ahh Obi zejdź.

- Ale jest tak wygodnie.

- Ale ja chcę się jeszcze umyć.

- Dobrze, już dobrze.

- Chcesz się umyć ze mną?

- W sumie to czemu nie.

Obito i Kakashi umyli się i zasnęli leżąc wtuleni w siebie na łóżku.

Niespodziewana Historia (Obikaka) Część 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz