C- Πρέπει στα αλήθεια να πάω?
Mom- Christina ο μόνος λόγος που ήρθαμε στην Αμερική μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του πατέρα σου να σκοτώσει όλους τους λασποαίματους είναι επειδή ήθελα να σε προστατέψω. Κανείς στην Αγγλία δεν θα σε ήθελε αν ήξερε ποια πραγματικά είσαι-
C- Το ξέρω μαμά και γι'αυτό ακριβώς τον λόγο ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ.
Mom- Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πας μετά από αυτό που έκανες στο σχολείο σου. Christina ΣΕ ΑΠΕΒΑΛΑΝ και δεν υπάρχει άλλη λύση... ετοίμασε τα πράγματα σου γιατί από αύριο θα πηγαίνεις στο Hogwarts.
C- Μα...
Mom- Δεν έχει μα είπα ΠΉΓΑΙΝΕ.
Η Christina είναι μια ανήσυχη 13χρονη κοπέλα η οποία το μόνο που θέλει είναι στοργή και αγάπη από την ίδια της την μητέρα και οικογένεια. Μετά τον τραγικό θάνατο του μπαμπά της, η μητέρα της την πήρε και μετακόμισαν στην Αμερική για να κάνουν μια νέα αρχή. Αλλά παρόλα αυτά δεν έδειξε ποτέ αληθινό ενδιαφέρον για την κόρη της, καθώς ως πρώην θανατοφάγος η μόνη της έννοια ήταν να μπορέσει να φέρει πίσω τον άντρα της ώστε να ολοκληρωθεί το έργο του κι ώστε η κόρη τους να είναι ασφαλής. Γι'αυτό το λόγο η Christina από μικρή προκαλούσε αντιδράσεις ώστε να τραβήξει την προσοχή της μητέρας της κάτι που δεν έγινε ποτέ... μέχρι σήμερα που κατάφερε να κάψει ολόκληρο το σχολείο μαγείας της Αμερικής. Η αποβολή της σήμανε πως πρέπει να τελειώσει τις σπουδές της σε ένα άλλο σχολείο μαγείας, το οποίο δεν είναι άλλο από το Hogwarts.
1 μέρα μετά στο αεροδρόμιο.
C- Στα αλήθεια θα με αφήσεις να πάω εκεί ολομόναχη?
Mom- Γλυκιά μου πίστεψε με είναι για το καλό σου. Πολλοί με θυμούνται και παρόλο που δεν γνωρίζουν ότι εγώ και ο πατέρας σου είχαμε παιδί, δεν θέλω να διακινδυνεύσω την ασφάλεια σου.
C- Το ξέρω μαμά απλά...
Mom- Απλά τίποτα. Είσαι η κόρη του Voldemort μην το ξεχνάς. Είσαι δυναμική και έξυπνη και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις. Λοιπόν, θυμάσαι τι είπαμε πως θα πεις?
C- Ουφ Ναι θυμάμαι.
Mom- Να τα ακούσω τότε.
C- Με λένε Christina Gray κι όχι Christina Riddle, και μεγάλωσα σε ορφανοτροφείο.
Mom- Κι αν σε ρωτήσουν γιατί πήρες μεταγραφή στη μέση της χρονιάς από την Αμερική τι θα πεις?
C- Θα πω ότι έμαθα πως η μητέρα μου ακόμα ζει και μάλιστα στην Αγγλία κι ότι πήρα μεταγραφή για να μπορέσω να την βρω...
Mom- Ωραία είσαι έτοιμη, πήγαινε τώρα και θα μιλάμε.. να θυμάσαι το σχέδιο και να προχωράς όσο πιο διακριτικά μπορείς.
C- Έγινε μαμά, είπε η Christina και αφού της έδωσε μια σφικτή αγκαλιά μπήκε στο αεροπλάνο και έφυγε για την Αγγλία. Προβλέπεται μεγάλο ταξίδι...
Τέλος 1ου κεφαλαίου
Άραγε τι να σκαρώνει η Christina κι η μαμά της? Μάθετε στα επόμενα κεφάλαια του the daughter of the Dark Lord... lol ( lots of love, the author)Hope you like it!🖤
BINABASA MO ANG
The daughter of Dark Lord
FanfictionΌταν η Christina φτάνει στο Hogwarts την τρίτη χρονιά των σπουδών της, καθώς την απέβαλαν από το προηγούμενο σχολείο μαγείας της στην Αμερική, γνωρίζει τον Cedric. Τι θα γίνει όμως αν ο Cedric και οι φίλοι της μάθουν πώς είναι κόρη του Voldemort?