0.8

2.6K 238 5
                                    

Bu müziği seviyordum. Derin bir nefes aldım ve sırtımı ve başımı arkaya yaslayarak gözlerimi kapattım. Güzel bir geceydi ancak huzursuz hissediyordum ve oldukça başım ağrıyordu.

Tam o sırada, elmacık kemiğimden öpüldüğümü hissederek başımı kaldırdım. Kim olduğunu bilmiyordum, ancak boynumdaki parmakları ve saçları uykumu getiriyordu.

Çok geçmeden yüzüme yaklaştığında, omuzundan iterek ayağa kalktım. Daha sonra kızı orada bırakarak ayağa kalktım ve balkona doğru ilerledim. Modumda değildim ve artık bu gecenin güzel bir gece olmadığı kararına vardım.

O beni kötü hissettirmiști.

Sanırım artık bunu itiraf etmeliydim. Lisa'yı tanımıyordum. Sadece birinin numarasının masada yazılı olduğunu görmüș ve Lucas'ın da ısrarıyla mesaj atmıştım.

"Erkencisin."

Lucas beni bulduğunda, yanıma geçmiş ve balkonun demirlerine kolunu yaslamıștı. Rüzgarın saçlarımızı dağıtıyor olması ikimizin de umrunda değil gibi görünüyordu.

"Sarhoş olduğunu sanmıyorum. Bir problem mi var?"

Lucas kafasını bana çevirmişti ve bir süre yüzüme bakmıştı.

"Bir problem yok Lucas, sadece son zamanlar kendime katlanamıyorum."

"Neden?"

Sessiz bir şekilde yıldızları izlemiştim. Açıklama yapmak istemediğimi fark ettiğimde de, balkonun demirlerinden uzaklaştım.

"Çok karışık adamsın."

Lucas'ın bu söylediğine gülmüş ve omuzuna vurarak içeriyi işaret etmiştim. Daha sonra beraber içeri girmiştik. İyi değildim, sadece öyle görünmek işime geliyordu.

Az soru ve az cevap, en sevdiğim.

STRAWBERRY LIPSTICK ♡ LisKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin