1.1

2.4K 250 67
                                    

Lucas ile sırada oturuyorduk. Daha doğrusu ben yayılıyordum, o ise oturuyordu. Üniversite de olsa okulları sevmiyordum.

Çok geçmeden hoca ara verdiğinde, Lucas bana dönmüş ve bir süre esnemiști. Olup biteni hiçbir şekilde merak etmiyor gibi görünüyordu.

"Sormayacak mısın?"

Lucas, sorduğum soruya gülmüş ve cebinden çıkardığı telefonla ilgilenmişti.

"Biliyor musun, senin bu huyunu çok seviyorum. Ne bok yaparsam yapayım hiçbir şekilde sorgulamıyor ve beni sorulara boğmuyorsun."

Lucas telefonunu masaya bırakarak kollarını önünde bağladı ve sırıtarak yüzüme baktı.

"İşte ben böyle mükemmel biriyim."

Verdiği tepkiye gülmüş ve göz çevirmiştim.

"Hayırlı olsun dememe gerek var mı? Zaten birkaç gün sonra ayrılıyorsun."

Haklı sayılırdı. Düzenli bir ilişki hayatım yoktu. Büyük bir ihtimal Lisa'ya da böyle yapacaktım.

"Hayat kısa, eğlenmek lazım."

Gülümseyerek bitirdiğim cümlemin hemen ardından, boş sınıfta yankılanan Lisa'nın sesini duymuştum. Öfkeli bir şekilde bana doğru gelirken göz ucuyla Lucas'a baktım.

"Bu seferki fazla hırçın."

Lucas, bu söylediğime sessiz kalmış ve arkasına yaslanarak olacakları izlemişti.

"Geçmiş olsun kardeşim."

Lucas sırıtmaya başladığında, kaşlarımı çatmıştım. Hemen sonra yanağıma inen sert tokata kadar, Lucas'ın bakışlarındaki imayı anlayamamıştım.

Pekala, bu cidden acıtmıştı.

Tam tepki göstermek için Lisa'ya döndüğümde, kızarmış iri gözleriyle bana baktığını fark etmiştim. Saatlerce ağlamış gibi görünüyordu. Sanırım sevgilisinden ayrılmıştı ve başarılı olmuştum. Ancak bu kadar üzüleceğini hesaba katmamıștım.

Tam bir şeyler söylemek için ağzımı araladığımda ise, gözleri dolmuştu ve dizime sert bir tekme fırlatarak sınıftan çıkmıştı.

STRAWBERRY LIPSTICK ♡ LisKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin