Neden burada olduğumu bilmiyordum...
Neden burada Lisa'nın hıçkırıklarını dinlediğimi bilmiyordum.
"Kes ağlamayı."
Kaldırım kenarında oturuyorduk ve arabadan getirdiğim peçeteleri sırayla Lisa'ya uzatıyordum.
"Cidden bunu bana nasıl yapar?"
Bunu yapabileceğini herkes biliyordu zaten, sadece Lisa bunun farkında değildi. Ve kendime kızgındım çünkü yanında olmayacağını söylemiştim. Ancak şimdi buradaydım ve bağırarak ağlayan Lisa'yı izliyordum.
"Çok fazla ağlıyorsun."
"Beş yılımı çöpe attım ben."
Gittikçe daha fazla ağlıyor ve sinirle ayaklarını yere vuruyordu. Bunu yaparken tatlı olduğunu düşündüğüm için delirmiş olmalıydım.
"Ne yaptı yine?"
"Ailem hisseleri abime devredeceklerini söylediler. Böyle kısa bir konuşma geçti. Taemin de bu duruma sinirlendi ve bir şeyler söyleyerek beni orada bırakıp gitti. Şaka gibi."
Harika... Tam da tahmin ettiğim gibi olmuştu. Zaten Taemin'in Lisa'yla yıllardır çıkıyor olma sebebi sahip olduklarıydı.
Aslında Lisa çok güzel bir kızdı. Şu an bile harika görünüyordu. İnce beli ve uzun kumral saçları, iri gözleri ve kırmızı dudakları. Bazen çok sevimli bazen de karşı konulamayacak kadar seksi oluyordu. Muhtemelen bunun farkında değildi.
"Ailen nerede?"
"Taemin'den sonra onlar da kalktılar. Aslında onlarla da biraz tartıştık. Ben bu tarz ortamlara ayak uyduramıyorum ve onlara da anlatamıyorum işte. Sıçayım böyle işe kahretsin."
Ve birkaç saniye önce duran hıçkırıkları tekrar başlamıştı. Yine bana döndüğünde, peçete alacağını düşünerek ona yenisini uzatmıştım ancak kollarını boynuma sararak başını omuzuma gömmüştü. Birden düzensizleșen nefesim ile kollarımı beline sardım ve sırtını sıvazladım.
Çok geçmeden Lisa omuzumda uyuyakalmıştı. Sanırım bugün onun için fazla yorucu olmuştu. Ellerimi nemli yanaklarına koyduğumda üşüdüğünü fark etmiştim. Arabaya götürerek onu evine bırakmalıydım ancak büzmüș olduğu dudaklarından gözlerimi alamıyordum. En sonunda onu öpmek isteyen dudaklarımı birbirine bastırarak başımı yukarı kaldırmıștım.
Nasıl biri olduğumu bile bile omuzumda uyuyakalması,
Hatta şu an deliler gibi atan kalbime rağmen hala uyanmamış olması oldukça garipti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAWBERRY LIPSTICK ♡ LisKook
FanfictionJ: Sanırım artık güzelliğinle sarhoş olabilirim. -yarı texting- -küfür içerir-