2.4

2K 215 56
                                    

Buluşmuştuk...

Normalde kiminle buluşursam bulușayım saatlerce bekletirdim. Ancak bu kişi Lisa olunca düşünebildiğim tek şey bana bakan iri gözleri ve kırmızı dudakları olmuştu. Ancak bu sefer o gözleri bana bakmıyordu. Sessiz bir şekilde yemeğini yiyordu.

"Benden nefret ediyor gibisin."

"Evet."

Gözlerime bakmadan, hatta cümlem biter bitmez cevap vermesiyle daha da durgunlașmıștım.

"Ben hala Taemin'i seviyorum. Sana saçma gelebilir. Ama bazen öylece vazgeçmek kolay olmuyor işte."

Gözleri en sonunda beni bulduğunda, derin bir nefes alarak yutkundum. Bu durum beni durgunlaștırmıștı ve bu güzel akşamı mahvetmiști.

"Benimle neden buluştun o zaman?"

"Sen neden buluştuysan o yüzden."

Kadehi dudakları arasında yerleştirdiğinde, onu izlemeyi sürdürmüștüm.

"Ben seni görmek için buluştum."

İçtiği şarabı yutmak için oldukça zorlanmışa benziyordu. Parmak uçlarını boynuna bastırarak yutkunduğundan emin olmaya çalıştı. Sanırım beni görmezden geliyordu.

"Seni görmek için buradayım Lisa. Hem de tam zamanında."

Lisa, en sonunda bana bakmış ve bir süre hareketsiz beklemişti.

"Jungkook, ben üzgünüm. Seni arkadaş olarak görüyorum. Senden hoşlanmıyorum."

Bu attığı tokatlardan çok daha acıtmıştı.

"Sorun değil. Sanırım artık gitsek iyi olacak."

Gözlerimi ondan kaçırarak ayağa kalktım ve Lisa'nın da ayağa kalkmasını bekledim. Onu eve bırakana kadar süren sessizliğimiz, fazlasıyla rahatsız ediciydi. Evinin önüne geldiğimde, arabayı kenara çekmiş ve bir süre beklemiştim. Ne için bekliyordum bilmiyordum. Sanırım farkında olmadan Lisa'dan bir şeyler beklemeye başlamıștım.

"Ben ailemle konuşacağım Jungkook."

"İyi olur."

O bana bakıyordu, ancak ben ona bakamıyordum. Daha doğrusu bakmak istemiyordum.

"Sen iyi misin?"

Lisa yüzüme doğru yaklaşarak dikkatle bana baktığında, düzensizleșen nefesimi kontrol altına almaya çalışmış ve arabayı çalıştırmıștım. Lisa ise inmesi gerektiğini anlamış olmalı ki ağır hareketlerle arabadan inmişti. Ben ise ona bakmamayı sürdürerek yoluma devam etmiştim.

STRAWBERRY LIPSTICK ♡ LisKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin