Anjelina's POV.
_ ანჯელინა_ მეძახის ლუი.
_ გისმენ.
_ შეგიძლია ეს საბუთები ჰარის აუტანო? ხელი აქვს მოსაწერი.
_ რა თქმა უნდა, ავუტან_ ჯანდაბა ისევ მომიწევს მისი სახის დავახვა, რომელზეც მაჟრიალებს და შიშს მგვრის.მის კარზე გაბედულად დავაკაკუნე და თანხმობის მიღების მერე შევედი.
_ ბატონო ჰარი, ლუიმ მითხრა რომ ამ საბუთებზე ხელი გაქვთ მოსაწერი.
_ კარგი მაგიდაზე დამიდე გადავხედავ.მასთან მივედი და საბუთები მაგიდაზე დავდე. მერე კი მალევე მოვშორდი მას.
_ ჩემი გეშინია?
_ რა?... არა.
_ როგორ არა, გეშინია. ვხედავ რომ კანკალებ.
_ ასე არ არის.
_ ჰმმ კარგი. შეგიძლია წახვიდე.
_ ბატონო ჰარი.
_ გისმენ.
_ შეიძლება დღეს ცოტა ადრე წავიდე?
_ რამე ხდება? _ ჯანდაბა ყველაფერშუ რო არ გაერკვეს არ შეუძლია? ვერ ვეტყოდი იმას, რომ მამაჩემს უნდა შევხვდე და დაველაპარაკო ამ ყველაფერზე._ უბრალოდ ჩემს დას დავპირდი, რომ დღეს ადრე მივიდოდი.
_ კარგი, წადი.ვუთხარი და კაბინეტიდან გამოვედი, შემდეგ კი ჩემს მაგიდას მივუჯექი. ტელეფონში მეგანის ფოტო გავხსენი და ღიმილით ვაკვირდებოდი, რამოდენიმე საათია არ მინახავს და უკვე ძალიან მენატრება.
_ შენი დაა?_ მკითხა ლუიმ, რომელიც ვერც კი გავიგე როდის მოვიდა.
_ ასეა.
_ ძალიან საყვარელი და ლამაზია. შეგიძლია სხვა სურათებიც მანახო?
_ რა თქმაუნდა_ გამიკვირდა, მაგრამ მაინც დავთანხმდი.ლუის სხვა ფოტოებიც ვაჩვენე.
_ ძალიან საყვარელი და ლამაზია. შენ გგავს.
_ მადლობა.
_ რა ხდება? რას უყურებთ?_ ბიჭწბიც მოვიდნენ.
_ ლინა თავისი დის სურათებს მათვალიერებდა, ძალიან საყვარელი გოგოა.
_ აუ არ გაგვაცნობ?_ მკითხა ნაილმა.
_ რათქმაუნდა გაგაცნობთ.
_ კარგია მოუთმენლად ველი...
_ მეგანი, მას მეგანი ჰქვია.
_ მეგანის გაცნობას.
_ მოდით მუშაობა გავაგრძელოთ თორე ჰარი ნამდვილად მოგვკლავს_ სიცილით თქვა ზეინმა.
YOU ARE READING
bright spot (დასრულებულია)
Fanfictionრა მოხდება როცა ადამიანს შეხვდი რომელმაც შენზე იძალადა და უბრალოდ ასე მიგატოვა წვეულებაზე? რომელსაც არც კი ახსოვხარ. როცა იძულებული ხარ მასთან ერთად იმუშავო... აიტანო მისი სახე... ბრძანებები... ეს ხომ საშინელებაა...