თავი 29

1.5K 82 14
                                    

Anjelina's POV.

მართლა დამაფიქრა ჰარის სიტყვებმა. მიყვარს. ახლა როცა ვიცი რომ მას ვუყვარვარ თავს ბედნიერად ვგრძნობ. ყველაფერ იმის მიუხედავად რაც წარსულში იყო.

_ კარგი, ახლა წამოდი ვისადილოთ.
_ აუუ სამზარეულოდან ლაზანიას სუნი გამოდისსს

ქვევით ჩავედით და ჰოუპს დავუძახე
ბაღიდან შემოსულიყო. ხელები დავბანე და სამზარეულოში გავედით.

_ ვაიმეე დედაა საუკეთესოო ხარრ_ თქვა ჯემამ.
_ ვიცი რომ ლაზანია ძალიან გიყვარს. თან ბევრი გავაკეთე თორე ნახევარს  შენ და ბავშვი შეჭამთ_ სიცილით თქვა რაზეც ჯემამ ცხვირი აიბზუა.
_ ოო ორსულები ორი ადამიანის ნაცვლად ჭამენ ასე რომ.
_ ჯექსონი ისევ ქალაქშია?
_ არა საქმეზე დაბრუნდა ნიუ იორკში, მაგრამ დღეს ან ხვალ ჩამოვა_ სიხარულით წარმოთქვა.
_ კარგია.

***
ნაშუადღევს ყველანი ერთად ვუყურებდით ფილმს. ჰოუპს ჩაეძინა, გამიკვირდა მაგრამ ალბათ ბევრი ითამაშა და დაიღალა.
_ ოთახში ავიყვან_ თქვა ჰარიმ და ფრთხილად წამოდგა.
_ ანჯელინა_ მომმართა ენმა ჰარის წასვლის შემდეგ.
_ გისმენთ.
_ ჰარი გიყვარს?
_ ამ... არ ვიცი. ვერ ვხვდები რა შეიძლება ვუწოდო ამ გრძნობას.
_ იცი რაა ჩემი ძმა გიყვარს და ვერ ვხდები.
_ .....
_ მას კი ნამდვილად უყვარხარ. როცა წასვლა გინდოდა გიჟს გავდა, ყველანაირად ცდილობდა მის გვერდით დარჩენილიყავი.
_ ვიცი. მაშინ მეგონა რომ ჰოუპის წართმევა უნდოდა მაგრამ ვცდებოდი. მას უბრალოდ ერთ ოჯახად ცხოვრება სურდა_ ღიმილით ვუთხარი რა დროსაც ჰარიც დაბრუნდა.

ფილმს ვუყურებდით რა დროსაც არასასიამოვნო კადრი დაიწყო.
_ ჰარი გადაახვიე.
_ რატომ?
_ ჰარი კარგი რაა, პორნოს რატომ უყურებბ_ უთხრა ჯემამაც ენი კი იცინოდა_ დედა შეხედე რას გვაყურებინებს.
_ მე არ ვერევი_ ხელები ასწია და თან იცინოდა.
_ რა იყოთ, ჯემა ხო კარგი იყო ჯექსონის ქვეშ რომ იყავი და მის სახელს კვნესოდი?_ უთხრა ჰარიმ და ენა გამოუყო.
_ მოვკლავვ

bright spot (დასრულებულია)Where stories live. Discover now