Anjelina's POV.
ჰარი ჩემთან ბედნიერი მოიწია და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა, მეც მაშინვე ავყევი. მთელი გრძნობით მკოცნიდა. ბოლოს კოცნა გააღრმავა და ენა შემომისრიალა. ყველაფერს გამომწვევად და მომთხოვნად აკეთებდა.
_ ვგიჟდები შენზე.
_ აჰჰ ჰარი...კისერს კოცნით ჩაუყვა, ენა ლავიწებზე გადამატარა და იქვე ნიშანი დამიტოვა.
_ ჰმმ, გიხდება.
ლავიწებზე ნიშნების დატოვება განაგრძო. ჯერ კანს მიწოვდა, შემდეგ კი იმ ადგილებს ენას ატარებდა, რაც სასიანოვნო და ცოტა მტკივნეული იყო.
ორივეს მეტი გვინდოდა. ჰარის მაისურს დავეჯაჯგურე და წამში გავაძრე.
_ მოიცაა მოიცა მოიცაა.
_ რა მოხდა?_ გაკვირვებულმა ვკითხე.ფეხზე წამოდგა, რა დროსაც მეგონა ამის გაკეთება არ უნდოდა. კარისაკენ დაიწყო სვლა და შემეშინდა არ წასულიყო. ჰარიმ კარი ჩაკეტა და ღიმილით დაბრუნდა ჩემთან.
_ იმედია არ გეგონა რომ წავიდოდი.
_ ამმ...
_ აბა, სად გავჩერდით...ერთი ხელის კვრიღ გადამაწვინა საწოლზე. მაისური სწრაფად გამხადა რომელსაც ბიუსჰალტერიც მიაყოლა და კმაყოფილი ათვალიერებდა ჩემს სხეულს.
_ ჰმმ, მკერდი გაგზრდია.
_ ჰარიი!
_ კარგი ხო.ჩემსკენ დაიხარა და ენა კერტებს გარშემო გადაატა, რაზეც კვნესა აღმომფხვრა. ჯანდაბა ჰარი რას მიკეთებ... სველი კოცნებით მკერდის შუა ზოლს ჩაუყვა და მუცელზე გადაინაცვლა. ამავდროულად ხელებს ჩემს სხეულზე დააცეცებდა. შარვლის შესაკრავი გამიხსნა და მალევე მომაშორა სხეულიდან. მხოლოდ საცვალიღა რჩებოდა, რომლის გახდასაც არ ჩქარობდა. შიშველ ფეხებზე ხელებს დაასრიალებდა. მარჯვენა ხელი ფეხზე აასრიალა და ზურგს უკან შემომხვია. ზურგიდან კისერს შემოჰხვია და იქვე ნიშნის გატოვება დაიწყო.
შარვალი გაიძრო და ახლა მხოლოდ ბოქსერებით იდგა ჩემს წინ. აქედანაც კი მოჩანდა როგორი ამდგარი ჰქონდა და გამეღიმა.
YOU ARE READING
bright spot (დასრულებულია)
أدب الهواةრა მოხდება როცა ადამიანს შეხვდი რომელმაც შენზე იძალადა და უბრალოდ ასე მიგატოვა წვეულებაზე? რომელსაც არც კი ახსოვხარ. როცა იძულებული ხარ მასთან ერთად იმუშავო... აიტანო მისი სახე... ბრძანებები... ეს ხომ საშინელებაა...