თავი 27

1.5K 89 44
                                    

Harry's POV.

რა გავაკეთო იმისთვის რომ ანჯელინა არ წავიდეს? მგონი მართლა მიყვარს.

_ ჰარი რა გემართება? ეს არ გინდოდა? ჰოუპი უკვე შენი მეურვეობის ქვეშაცაა.
_ ეს არ მდომებია ნაილ. ანჯელინა.. ის არ მინდა, რომ წავიდეს, არ მინდა...  მინდა აქ დარჩეს, აქ იცხოვროს ჩემთან და ჰოუპთან ერთად. ვიცხოვროთ როგორც ოჯახმა.
_ ჰარი ხომ ხვდები რომ ამას არ იზამს?
_ ვიცი ლუი, მაგრამ შემიყვარდა. ანჯელინა მართლა მიყვარს. თავგზა ამებნა, აღარ ვიცი რა ვქნა.
_ იქნებ შემორიგება სცადო?
_ კარგი რა, ახლოსაც არ მიკარებს. ის ღამე არ ავიწყდება, ან როგორ უნდა დაივიწყოს.
_ ჰარი მისთვის ძნელია დავიწყება. მასზე მეგანიც ძალიან ნერვიულობს.
_ ხომ...
_ ჯანდაბა ყველაფერი ქეროლის ბრალია.
_ იმ ძუკნას ნუღა იხსსნებ რა, თავიდანვე არ მომწონდა_ თქვა ნაილმა.




Anjelina's POV.

წასვლა მინდა მაგრამ თითქოს რაღაც მაკავებს. მაგრამ რა? ჰოუპი? არა. იქნებ ჰარი? ჯანდაბა, არ ვიცი. რა მემართება, გამოფხიზლდი ანჯელინა, გონს მოდი. აქ ვერ დარჩები, სახლში სადაც არავის უნდა შენი დანახვა. მაგრამ იქნებ ვცდები? ჰარი ამ ბოლო დროს დიდ ყურადღებას იჩენს ჩემს მიმართ, არ უნდა რომ წავიდე. იქნებ მოვწონვარ? ან მეტი, იქნებ შევუყვარდი? მაგრამ რა სისულელეა, ის ხომ ჰარია, მე რატომ უნდა მოვწონებოდი. მასთან მხოლოს ჰოუპი მაკავშირებს.

_ დედა, ქვევით ჩავიდეთ რა ნაილის ხმა მესმის.
_ ხო მგონი ბიჭები მოვიდნენ. მოდი ტანსაცმელს გამოვიცვლი და ჩავიდეთ.
_ კარგი.

გარდეროფში ქექიალის შემდეგ სასურველი ტანსაცმელი ძლივს ავარჩიე.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
bright spot (დასრულებულია)Where stories live. Discover now