2. bölüm

205 32 3
                                    

Hatice'den

Üzerime havluyu geçirdikten sonra terlikleri giyip kıyafetlere doğru yöneldim. Üstümdeki havluyu askıya asıp iç çamaşırları sonrasında kıyafetleri hızlıca giydim . Kıyafetlerin en altında Bianca parfüm vardı .  Bilerek koyduğuna emindim Ama kullanamazdım. Onun için çok  değerli . Saçlarımı da kurulayıp mutfağa indim . Tam "Yaren" diye seslenecektim  ki ağzından bir hıçkırık çıktı . Ağlıyordu . Koşarak yanına ilerledim . Ve bende ağladım . İyice sulu göz olmuştuk . Sımsıkı ona sarıldım . Böyle değildi bizim hayalimiz çünkü . Yaren geriledi ve sulu gözlerle " Parfümden niye sıkmadın " diye ciyakladı. Gülümsedim sadece . Kahkaha atmayı unutmuştum . " O senin değerli eşyan kullanamam" dedim ve " Niye böyle güzel kokmuyor muyum " diye de sitem ettim . "Sacmalama" dedi . "Annenler nerede?" Diye sordum kimse yoktu evde . " Onlar bir süreliğine köye gitti . Yani bizbizeyiz derken gözlerinin içi gülüyordu. Beraber bir elma alıp salona geçtik . Bol bol sohbet ettik . Biraz da olsa iyiydim . Ama biraz ... Sonunda yatağa gitmeye karar verdik. İki pijaması vardı biri pandalı biri kedili. Benim kedi sevmediğimi bildiği için direk pandalıyı bana uzattı . Dişlerimizi fırçalayıp  yatağa girdik . " İyi geceler jelibonum " dedi en içten gülümsemesi ile . Bende tebessüm ederek " iyi geceler soğuk revanim" dedim . Işıklarımızı kapattık . Ama bir sorun vardı ben hem korkuyor hem de uyuyamıyordum . Sağa dönüyorum sola dönüyorum uyuyamıyorum . Aklımda sorular vardı . Neden bir deprem oldu ? Neden bir tek ben yaşıyorum ? En ilginçi en son parktaydım nasıl Yaren'e getirildim? Bu düşünceler sonrası beynim yorulmuştu ve istemsizce kendimi uykunun kollarına bıraktım .

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin