Aras Asil'den

Sırt üstü yattığım yatakta yavaşça doğrulup saate baktım . 8.50ydi. Üzerindeki yorganı ittirerek mutfağa su içmeye gittim .Gördüğüm manzara yüzümde gülümsemeye neden oldu. Hatice masada yatmış mışıl mışıl uyuyordu. Sürahiden bardağa su doldurup bir dikişte bitirdim. Pencereye çıkıp dışarıyı izledim hava bugün çok güzeldi. Geri dönüp Hatice 'ye baktım. Çok güzeldi. Fazla saf ve temiz . Bu kızda tatlılıktan çok çekicilik vardı. Asi ve özgüvenli duruyordu ama son olanlar fazla yıpratmıştı. Bunu uyurken yüzünde beliren ağlamaklı ifadeden anlıyordum . Ama herşey düzelecekti. Beraber herşeyin üstesinden gelecektik. Hissediyordum. Yanına ilerleyip sandalyeye oturdum ve bende yanına yattım kollarımı anlım da birleştirerek .
Yaren Kara'dan

Yatağımda biraz daha şekerleme yaptıktan sonra yanımı döndüğümde Hatice yoktu. Esneyerek gerildigimde yatağımı düzenleyip saçlarımı topuz yaptım . Kapıyı açıp oturma odasına gittiğim sırada Aras ve Hatice beraber masada uyuyordu ki ben herşeyi mahvettim. Sakarlığımın sonucunda ayağımı kapıya vurdum ve bir ah sesi çıktı. Aras kafasını kaldırıp " Günaydın manyak mısın ?" Dediğinde asık suratla ona dil uzatıp Hatice 'yi işaret ettim . Hızlıca masadan kalkıp lavaboya doğru gitti. Bende içeride yatan sevdiğimin yanına gidip alnından öptüm . " Kalk bakalım hadi koca bebek" dediğimde tek gözünü açıp sırıtıyordu. Beni de yanına çekip sımsıkı sarıldı. " Ya boğulacam bırak " diye çığlık attım . Oda " Ozaman sende biraz kilo al " diyerek sitem etti. " Sus lan " diyerek bı tane yumruk geçirip mutfağa kaçtım . Arkamdan geleceğini bildiğimden Kapının orda dikilen Aras'ın arkasına gittim ve korunmaya çalıştım . Aras' ta "Dur yolcu !" diyerek eli ile Borayı durdurdu. Ve şimdi yaptığı hareketle beni fazla şaşırtmıştı . İki kolumdan tutup beni Boraya itti. Bora ile göz göze geldiğim sırada gözleri sarının tonlarına bürünmüştü . " Özür dilerim efendim " dedim en masum ifadem ile . Oda peki deyip kafama bi tane hafifçe geçirdi. Evet biz böyle anlaşıyorduk. Hatice'nin öncesinde de böyleydik ve şimdi oda olduğunda daha çok eğlenecektik.Hersey Aras'ında dediği gibi zamana bağlıydı. O günleri umutla bekliyordum.Hatice Ekin

Yattığım masadan başımı kaldırıp oturma odasına gittim. Bora ve Yaren oturmuş fotoğraf çekiniyordu . Aras yoktu ,açıkçası umrumda da değildi . Beni gören Yaren elimden tutup "günaydın bebeğim " dedi. Bende ona tebessüm ederek "sanada" dedim . Bora kolumdan çekip beni ortalarına oturttu. Neye uğradığımı şaşırmıştım .Ne Yaren nede Bora beni umursamayıp selfie çektiler. Bora " biraz gülümsesen ölmezsin " dedi. Yaren ' de " haklı diyerek Bora'nın tarafında olduğunu belli etti. Saçımı düzelterek bana sarılan Yaren 'in elini tuttum ve üçümüzde gülümseyip fotomuzu çekindik. Bora " Artık bize alışman lazım " dediğinde yere bakıyordum ." Ben senin ağabeyin gibi kardeşin gibi kankan gibi olmak istiyorum ve öyleyim zaten ha bide enişten " dedi. O Aras 'a göre daha cana yakındı. Eğlenceliydi ama oda en az Aras kadar sert ve kabaydı. Belkide bu hallerine ileride alışacaktım. Kim bilir . Zil çalınca Bora yanımızdan kalkıp kapıya ilerledi . Gelen Aras 'tı. Elinde poğaça ve simit vardı yani poşetin üzerinde o desenler vardı . Yaren çayı hazırlarken bende peynir çıkardım dolaptan . Aras ceketini çıkarıp koltuğun üzerine koyunca ceketini alıp içeriye askıya astım. Ve elimde olmadan ceketini kokladım . Bende şaşkınım bu yaptığıma ama yaptım bi kere. Hızlıca içeri geçip yanlarına masaya oturdum . Bora bir pizzayı iki zeytinli poğaçayı ve bir simiti Yaren 'in önüne koyup " Bunlar yenilecek " diyerek imalı bir bakış attı ve göz rengi başka tondaydı. Bunu ilk defa görmüyordum . Yaren de ve Aras dada görmüştüm . Buna kafa takmayıp pizzamı yemeye odaklandım . O sırada Aras ' da " çayım şekersiz " diyerek Yaren 'e işaret etti. Hep birlikte yemeğimizi yedikten sonra ortalığı toparlayıp dışarı çıkma kararı aldık. Daha doğrusu onlar aldı . Ben gitmek istemedim ama hava gercekten çok güzeldi . Bende onaylayınca hazırlanmaya başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...