Bora Asıl
Meliamne(Meşe yaprağı ), o buradaydı. Yavaşça yanına gittim. O iyi ve şefkatli biriydi. Yaralanmış duruyordu . Gece gece buraya gelmesi şaşırtmıştı. Aras biraz homurdandıp oda kalktı . Meliamne buraya boşa gelmezdi . Ya önemli bir haber yada gerçekten bir planı vardı.
Aras Asil
Meliamne annemin en eski dostuydu. Çoğunlukla ormanda yaşar . Biraz başında yara vardı . Ama asıl amacı bu değildi . Tahmin edebiliyordum. Bu kadın iyiydi ve şefkatliydi belki ama gözüm hiç tutmuyordu. Hiç beklemediğim anda söze başladı ( Aras oğlum size ihtiyacım var . Vampir . Sürekli etrafımızda dolanıyor . Bizden bir kıza sürekli büyü ve deneyler yapmamızı istiyor . Adı Katarina." dediğinde şaşkın ve hırslı bir şekilde ona baktım . " Tamam artık git . Halkına sahip çık . " dedim ve onu uğurladım. Bu kadın(Katarina) peşimi birakmayacakti birakmayacakti . Çünkü bana aşıktı . Sevdiğime zarar vermekti amacı . En başından biri . Ve hiç rahat durmayacaktı. O kadın ölmezse bana ve bize rahat yoktu.
Birşeyler düşünmeliydim. Yatağıma girip sabaha kadar düşündüm . Sonra ise uykuya daldım.Hatice Ekin
İkimiz de uyumamıştık. Tüm gece güzel İzmir'i izledik ve sohbet ettik. Şimdi ise uykumuz vardı . Biz tek kelime ile manyaktık. Ona dönüp " iyi ki varsın soğuk revanim" dediğimde oda bana dönüp elimi tuttu. "Sende öyle iyi ki varsın jelibonum " . Tünediğimiz çatıdan inip elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağıya indik. Aras yine mışıl mışıl uyuyordu. Bora ise kahvaltı hazırlıyordu. Yaren yanına gidip beline sarıldı . Bende içerde yatan Aras'ın yanına gittim ve oturdum . Hafifçe saçlarını okşadım. Duramayıp başına öpücük bıraktım. Tam kalkacakken elimden tuttu. "Hey sen uyumuyor muydun ?" diye söylenince "ben bir kurt adamım hislerim var ." dediğinde "anladım efendim "dedim. Ayağa kalkıp bana sımsıkı sarıldı. Bende ona sarıldım . "Çok kısasın." dedi. Bende sinirlenip "uzun birini bulsaydın" dedim. "Ben minik seviyorum " dedi. Aklı sıra benim gönlümü alıyordu . " Sende çok uzunsun ." dedim . Eğilip benim boyuma geldi . "Şimdi iyi miyim ?" Diye sordu. Bu adam zekiydi. "Hayır "dedim. Bana gerçekten kısa diyordu. Tabi hoşuma da gitmiyor değil . Ayaklarımın üstünde dikilip tam öpecektim ki başarısız oldum tabi. Boyum yine yetmiyordu. 1.63 ben 1.84 o. Farka bak. Çapkın bir kahkaha attı . Bende olduğum yerden hemen uzaklaştım .çünkü bu kahkaha hayra alamet değildi. İçeri gectigimde Aras 'ta arkamdan geldi. Mis gibi tost kokuyordu ev. Bunu yapan kişi ise Bora'ydı. Bora 'nın yanına gidip "ellerine sağlık enişte bey " deyip alnına bir tebrik öpücük bıraktım . Bu çocuk çok iyiydi ve Yaren adına çok mutluydum. İkiside benim kardesimdi ve birbirlerine çok yakışıyorlardı. Kumandayı alıp Youtube açtım.
Bu şarkı gerçekten mükemmeldi . Hem kahvaltımızı yaptık hem de müzik dinledik. Masadan kalkıp etrafı düzenledim . Yaren ile beraber hemen bulaşıkları makineye yerleştirip işimizi bitirdik. Üstümdeki pijamayı çıkarma zamanım gelmişti . Yukarı odama çıkıp bir siyah şort ve askılı bluz giydim. Ev çok sıcaktı . Bu yüzden bunları giymem de bir sorun yoktu . Saçlarımı açıp terliklerimi giydim ve aşağı indim . Aras arkası dönük dışarıyı izliyordu . Bora ise televizyona bakıyordu . Sonunda beni fark etmiş olacakki bian arkasına döndü " napıyon yengem kadın evin içinde böyle dolanma " dediğinde Aras arkasını döndü ve kan dondurucu bakışı ile karşılaştım . Beni öldürecekti . Merdiven de duran ben merdivenin içine girmek istedim o an. Hızlı bir şekilde yanıma geldi , kolumdan sertçe tutup yukarı çıkardı . Okadar sıkıyordu ki kolumu canım çok acıdı . Gözüm dolmuştu. Odaya girip kapıyı kilitledi onun öncesinde beni odaya öyle bir attı ki uçtum resmen . Kapıyı hızlıca kapatıp kilitledi . Yatakta duran bana doğru gelmeye başladı . Geriledikce geliyordu. Ve işte artık duvar vardı . Göz göze geldik . Sesim titriyordu . Yine gözlerimi ve dudaklarımı izledi. Yaklaşık beş dakika o üstüme öyle durduk . Sonra geriledi ve "bir daha böyle giyinirsen sonucu hiç beklemediğin kadar kötü olur . " diyerek beni tehdit etti. Bense sadece ağlıyordum . "Def ol " dedim. "Çık odamdan" derken sesim titriyordu. Çok korktum çünkü o hareketinden ve kolum çok acıdı. "Ağlama " derken sesi çok soğuktu . Bense daha çok bağırıyordum . Tekrar hızlıca yanıma gelip kolumu çevirdi " Sen bir Luna'sın, biraz güçlü ol " dedi ve canımın çok yandığını anlayınca kolumu bıraktı . Özür dilemezdi onu tanıyordum . Duvara yaslandığı yerden ayrılıp kapıyı açmaya çalıştım ama kilit çok yukardaydı. Arkamdan gelip kilidi yavaşça açtı ve boynumdan öptü . Hızlıca geriye gidip dışarıyı gösterdim . "Değiştir üstünü " dedi . Hala ne diyordu . Canavar . Bu kapıya bir kilit alınması lazım dı. Önce yüzümü yıkayıp sonra üzerimi değiştirdim . Banyodan yeni çıkan Yaren beni o halde görünce "bu halin ne kız " dedi. Bende duramayıp herşeyi anlattım . " Güzelim bunlar böyle kıskançlar . Üzülme seni sevdiğinden öyle yapmış hem Arası artık tanıyorsun da " dedi anlayışla . Doğru söylüyordu. Yaren üstünü giyinsin diye aşağıya indim . Oturan Bora 'ya " Bora önemli bir işim var bana yardım eder misin?" dediğimde göz ucuyla Aras'a baktım . Ateş püskürüyordu resmen . Psikopat manyak. Bora önce Aras'a baktı sonra ise bana " yengem baldız kusura bakma heryerim ağrıyor" dedi . Aras canavarı Bora 'yıda etkisi altına alıyordu . Bir yol bulmalıydım. Bu canavarı masum ve tatlı birine dönüştürmeliydim ama nasıl?
***
Bu zamana kadar ki destekleriniz için çok teşekkür ederim. Kitabımı eğer beğendiyseniz arkadaşlarınıza da önerir misiniz ? Tekrar teşekkür ederim. Devamında acaba neler olacak? Görüşmek üzere !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...