Yaren Kara
Aldığım haberle yerle bir olmuştum . Bora ile acele ile evden çıkıp Aras 'ın sürpriz yaptığı yere gittik.
Aras Asil
Hatice kucağımda baygın bir şekilde yatıyordu . Onun hafifçe arkasını çevirerek sırtındaki oku çıkardım . Yüzünde bir acı hissi görünce buna az da olsa sevindim . Çünkü hissediyordu . Oka keskin gözlerle baktığımda bir imza taşıdığını gördüm . Hemen en uç kısımda altta Katarina 'nın imzası vardı . Lanet kadın . Onu elime bir alacaktımki beni öldür diye yalvaracaktı. Kapıda duran arabaya doğru Hatice kucağımda koştum. Bir arkadaşım var. Onun yanına götürmeliydim . Hastane olmazdı . Bora ya hemen onun adresini söyledim . Tharivol benim yakın elf bir dostumdu. Ancak o yardım edebilirdi ona güveniyordum .sonunda geldiğimizde içeriye girdik . Hatice 'yi hemen yatırdım . Tharivol 'a konuşma fırsatı vermeden onun işini yapmasını söyledim . Bora ile Yaren 'i görevlendirdim. Dışarıda bizi koruyacaklardı. Sadece baygın bir şekilde uyuyordu . Sonra en son söylediği şey geldi aklıma "seni seviyorum" . Hala kulaklarımda yankılanıyordu. Sonra dudağımda bıraktığı etki. Ben de ona deliler gibi aşıktım . Küçük bedeni hiç hareket etmeden öylece uzanıyordu . Bir süre daha onu izledim . Tharivol" Aras kurta dönüş " sevdiğim için herşeyi yapardım . Hızlıca dönüşüp Tharivola baktım " şimdi eğil ve içindeki zehiri al ve tükür " zehir mi vardı vücudunda? Bunu en son konuşmalıydım. İşime koyulup narin bedeninin üstünde oluşan yaraya bakıp ona doğru eğildim ve tüm zehri çektim . Sonrada tükürdüm. İşimizin bittiğini anlayınca Tharivol bana bir bitki özlü kıyafet getirdi . "Bunu ona giydir ." dediğinde bian duraksasam da ona bakmadan dikkatlice üstüne giydirdim . Tekrar yüz üstü yatırdım ve artık sorularıma vakit gelmişti . " Bak Aras buna biraz şaşırabilirsin " dediğinde onu resmen boğacaktım. " Bunu Meliamne hazırlamış . Yani okda bir zehir var ve tükmük ona ait. Okun üzerinde ise Katarina 'ya ait imza var . " dediğinde sinirlerim kat be kat artmıştı. " Ne zamana iyileşecek ?" Diye telaşla sordum . " Yarın sabaha kendine gelir " dediğinde içime bir güneş doğdu. Sonra sıra ile Yaren ve Bora girdiler . İkiside çok üzgün duruyordu. Yaren Hatice 'nin elini tutup" yanındayım güzelim güvendesin , yanındayız . " Derken bir yandan da ağlıyordu . Bora ile ben tüm gece ayakta durduk. Yaren ' de Hatice 'nin yanında uyudu.
7.21
Yaren Kara
İçeriye vuran gün ışığı ile gözlerimi hafifçe araladım. Yattığım yerde doğrulup Hatice'ye baktım. Hala uyuyordu . Başına bir öpücük kondurup ceketimi giydim. Perdeyi açıp dışarda duran bizimkilere baktım . Çok bağırmadan "Bora "diye seslendim. Hızlıca ikiside yanıma geldiler. Aras çok bitkindi . Güçlü durmaya çalışıyordu. Ama güçlüydü de zaten benim kardeşim .
Aras Asil
İçeri girip yatakta yatan baygın bedene baktım . Sonra yüzüne . Çok güzeldi. Kusursuz. Tek isteğim gözlerini açmasıydı. Gece karası gözlerine bir gecede hasret kaldım. Eğilip iki gözünü öptüm . Sonra burnunu sonra çenesini ve sonra boynunu . Güzel kokusunu içime çektim . Elini tuttum. Biraz ovaladım ve işte hareket etmeye başladı . " A-aras " dediğinde " söyle güzelim " dedim. Zorlanıyordu. " Canım yanıyor. " Dedi ve elimi tuttu. " Sakin ol güzelim o orospu kadını doğduğuna pişman edeceğim . Üzülme biraz sonra çıkacağız Buradan. Sıcacık evimize gidip beraber uyuyacağız"deyip alnından öptüm .
O sırada Tharivol gelip " Bir büyü , bukalemun bacağından yapılmış . Çok dikkat etsin. Yanından ayrılma. Ve bu doğa ilacını içsin . Ona iyi gelecek . " Deyip bana sarıldı . Bizde uzun zamandır görüşmüyorduk. Sonra vedalaşıp hep beraber çıktık . Eve gittiğimizde Hatice'yi direk duşa soktum. Kıyafetlerini hazırlayıp odada bekledim . 10 dakikadan sonra havlu ile çıktı ve bir çığlık attı. "Sakin güzelim. Ben arkamı döneceğim . Giyin sen . " dediğimde cırtlak ve yorgun bir sesle" saçmalama Aras !" dedi. Bense onu dinlemeyip arkamı döndüm . Hızlıca giyindigini eşofmanı çekişinden anladım . " Sakın bakma " diye uyardı . "Tamam bakmıyorum " derken güldüm . En sonda başındaki havluyu çıkarınca "dön " dedi ve bana sarıldı . Hiç ayrılmayacak gibi sımsıkı sarıldı. Bende onun narin ,zayıf bedenine sarıldım . " Tekrar teşekkür ederim. " deyip yine ayaklarının üzerinde dikildi ve dudaklarıma çok nazik bir öpücük bıraktı. Bende onu fazla yormayıp başından öptüm ve birlikte yatağa girdik. Sarılı bir şekilde uykunun kollarına bıraktık kendimizi.intikam hala aklımdaydı ve hiçbir zaman da unutmayacaktı. Mahvedecektim o kadını .Yazardan
Destekleriniz için çok teşekkür ederim. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere . Oy vermeyi sakın unutmayın . Kendinize dikkat edin. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...