14. Bölüm

65 18 8
                                    

Aras Asil

Bilerek yapıyordu sırf beni sinir etmek için . Ama o da haklıydı . Sonuçta bizim aramızda olan şeyin bir ismi bile yoktu . Bora ile o konuşmayı yapıp mutfağa gitti. Yaren 'de tam yeni banyodan çıkmıştı . Yareni kolundan tutup balkona çıkardım . Bora bana güvendiği için tereddüt etmedi. Yaren "oğlum sakin olsana niye kolumdan çekiştiriyorsun birşey dicem de gelirim yani yok dicek değilim ya" derken ses tonunun altında bir manyaklık yatıyordu . Kafamdaki bu saçmalığı unutup " Hatice 'ye bir sürpriz yapmak istiyorum . Yani yaşadığımız şeyin bir adı bile yok. Ne yapmalıyım?" dediğimde düşünceli gözlerle yağan kar taneleri ne baktı . Burası oldukça soğuktu . Sonra bana eğilip kulağıma birseyler fısıldadı . Bu harika fikirdi . Hem ilk görevinde başarılı olduğu için hem de fikir verdiği için alnına bir öpücük hak ediyordu . Alnına bir öpücük bıraktım ve biricik kardeşimi sırtıma aldım . İçeri beraber geçtik ve onu Bora nın üzerine fırlattım. Hatice ile ikisi hemen hemen aynılar. Zarzayıflar ve aralarında neredeyse 1 santim var . Odama çıkıp bir duş aldım . Hızlıca işlerimi bitirip siyah kot ve beyaz bir sweat giydim . Koluma saat takıp montumu giydim. Losyonumdan sürüp yerine koydum . Botumu da giydim ve hazırdım . Yarenide hazır görünce beraber kapıya yöneldik . Hatice çok şaşkındı bu hali bi hayli komikti . Bora ' ya olanları iç sesim ile anlattım . Onun da iznini alınca yola koyulduk . Benim arabam ile istediğim yere hızlıca vardık . Herşey tamdı . Yaren için bir kolye aldım. Üzerinde beta yazıyordu. Bora için ise bir kazak aldım . Uzun zamandır hediye almıyordum. Hepsini mutlu etmek bana iyi gelecekti . Yaren'in telefonu çalınca arayan Bora'ydı. Ama duyduğum ince ses Hatice'nin di. Yaren e meraklı gözlerle baktığımda " akşama sarma yapmış birşey almayın " diyor derken gülümsüyordu ona verdiği değeri gözleri anlatıyordu . Arabaya bindik ve hızla evin yolunu tuttuk.

21.38

Aras Asil

Onun gözlerini bağladım ve hazırladığım yere getirdim. İlk önce odasını gösterdim , gözlerini açtım burda giyinmesini söyledim . O giyinirken bende yan tarafta üstümü değiştirdim.

Hatice Ekin

Her yer ışıl ışıldı. Bir kırmızı odanın içindeydim ve masanın üstündeki kutu dolunay şeklindeydi . İçini açtığım sırada beyaz üst kısmı dantelli dizimin bir tık yukarısında mükemmel bir elbise vardı . Hızlıca onu giydim özen göstererek sonrada hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı doğal dalgası ile bıraktım . Gül losyonum oradaydı . Biliyordu kullandığımı. Onu sürüp mini tek bant topukluyu giydim . Aynaya baktığımda çok şık görünüyordum. Sonra elime parmağıma baktım . Bizim mührümüz çok yakışıyordu bana . Kapıyı açıp dışarı çıktım . Kar taneleri var . Ok işaretleri ile belirtilmiş yönleri . O yönü takip ettim. Ve karanlıktı. Korkmaya başlamıştım tam Aras diye seslenecektim ki yukarıdan bir ışık bana doğruydu . Arkadan mükemmel bir dans şarkısı çalıyordu.

Ve o . Siyah takımının içinde o kadar asil duruyorduki ona gerçekten aşık olmuştum bir kez daha . Evet ona aşıktım . Yanıma doğru geldi ve bir eli ile elimi tuttu diğer eli ise belimi sarmıştı. Hava çok soğuktu. Ama ben yanıyordum. Şarkı eşliğinde bir tango yaptık . Harika bir geceydi . Artık güvendeydim ve mutluydum. Sonra cebinden bir telefon çıkardı bu oppoydu. Sonra ise boynuma dolunay şeklinde bir sade kolye taktı . Sade olan şeyleri daha çok tercih ediyordum çünkü . Sonra gözlerini gözlerime dikti . Bir hediye de ben vermeliydim. Ayağımda topuklu vardı ve en azından çenesine geliyordum. Ayaklarımın üstünde hafifçe ona doğru eğilip dudaklarına masum bir öpücük kondurdum . O ise benim aksime daha sertti. Nazik olamıyordu . Tam gözlerine baktığımda sırtımda bir yanma hissettim . Çok acıyordu. Acı tüm iliklerime işlemişti . Gözlerim dolu bir şekilde Aras'a baktım ve "seni seviyorum"dedim. Benimle beraber oda yere çöktü . Ben hiç mutlu olamayacak mıydım? Sevdiğim adam en az benim kadar can çekişiyordu. Onu böyle görmek beni mahvediyordu. Gözlerimin sarı tonlarını onun gözlerinde gördüm . Evet ben bir Lunaydım. Ve sonrası karanlık.

Aras Asil

Sevdiğim kadın kollarimda baygın yatıyordu . Beyaz elbisesi kanlar içindeydi. Bunu yapan her kimse ona en ağır şekilde ödetecektim. En güzel ölümü ona tattıracaktım. Kaçışı yoktu . Ve sevdiğim kadın bende seni seviyorum.

***
Yazardan

Destekleriniz için çok teşekkür ederim. Bakalım diğer bölümde ne olacak. Eğer beğendiyseniz oy vermeyi ve arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın . Görüşmek üzere.

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin