Bora Duran'dan
Hava çok soğuktu. Kahverengi deri ceketime sımsıkı sarıldım. Bunun için tam 20 yıldır bekliyorduk. Yaren birşeylerin farkına çok çabuk varmıştı ama Hatice 'de herşey üstü üstüne geldi. Haklıydı ama biz de haklıydık. Cebimden kilidi çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girip hemen eşyalarımızı ve bir miktar parayı çantaya koydum. Tekrar kapıyı kapatıp Beta kadınımın evine doğru ilerledim.
Yaren Kara'dan
Hatice ' nin uyuduğunu görünce aşağıya indim ve Bora ' ya kapıyı açtım . Bora içeri geçip oturdu bende o sırada kapıyı kilitledim . Aras pencerede durmuş dolunayı izliyordu. Ben ve Bora' da yanyanaydık. "Planın ne?" Diye sordum Aras'a çünkü merak ediyordum. " Sadece Zaman , zaman gösterecek onu diğer yaratıklardan korumalıyım şuan fazla zayıf ve güçsüz bizim yanında olmamız yetmez ona." dedi arkası dönük bir şekilde . Biz her zaman Aras'ın fikirlerine uyardık , o bizim Alfamızdı ve hedefi Hatice'yi yani eşini Luna yapmak istiyordu . Bunu bizde çok istiyorduk . Bora' ya bir öpücük bıraktım ve "iyi geceler beyler." Diyerek odaya girdim. Hatice mışıl mışıl uyuyordu. Yatağıma girip olanları düşündüm . Sonrasında artık beynim uyuşunca kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Hatice Ekin'den
Pencereden giren gün ışığı ile gözlerimi hafifçe araladım . Ellerim ile gözümü oyarcasına gözümü kaşıdım ve yataktan çıkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı düzelttim. Terliklerimi giyip mutfağa gittim ki oturma odasında koltukta Aras ve Bora uyuyorlardı. Ses çıkarmadan sürahiden bardağa su kattım, suyu yavaş yavaş yudumlayarak içtim . Çok yorgundum . Kaç gündür hayatım aksiyonlu ve gerilimli geçiyordu . Ama dün geceki uyku beni biraz olsun dinlendirmisti. Pencereyi açıp esnedim. Hava mükemmeldi bugün güneş vardı. Askıda duran siyah ince ceketimi üstüme geçirdim . Sandalyeyi çekip üstüne oturdum. Masaya başımı koydum . Gözlerimi kapatıp sessizce güzel hayaller kurdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...