Hatice Ekin
Evimize doğru giderken pamuk şeker alıp yemeye başladık. Onun yüzüne baktığımda burnu kıpkırmızıydı. Elimde olmadan bir kahkaha attım. Hava karanlıktı ama şehir merkezi olduğu için ışıklar , arabalar , binalar karanlığı aydınlatıyordu. Evimizin önüne geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdik. Ben direk odama çıktım . Duşa girdim. Yüzümde o kadar aptalca bir sırıtış vardı ki . Anlatamam size . Güzelce duş alıp havlumu üstüme sarıp terliklerimi giydim. Dolaptan pandalı pijamaları mı çıkarıp üstüme geçirdim . Saçlarımı son olarak tarayıp Aşağı Aras 'ın yanına indim. Oda üstünü değiştirmiş elinde elma oturmuş televizyon izliyordu . İzlediği şey klasik Recep İvedik' ti. İndiğimi görünce bana göz kırptı. Bende ona tebessüm edip pencereden dışarı baktım. Saat 22.01 ' di. Çalılıkların arasında birşey kıpırdıyordu . Kedi deyip geçecektim ama gördüğüm o üçgen kulak beni hayrete düşürmüştü. Ve sonra o gözler . Beni bulmuştu . Mosmor göz . Bir anda ortalıktan kayboldu. Tam Aras'a doğru dönecektim ki kapı çaldı . Kapıya gidip açtığında yine bir şoka uğradım . Bu o çocuktu . Bana numarasını veren. Bana hiç bakmıyordu bile. Ne olduğunu anlayamadan o pencereden düştüğümü , o iğrenç kırmızı gözleri ve sonrası karanlığı gördüm .
Aras Asil
Bu çocuk o çocuktu . Sevdiğim kadına yürüyen piç . Bana gözleri ile arka tarafı işaret etti ve döndüğüm sırada Hatice yoktu . Tam önüme dönecektim ki kafama sert bir darbe aldım . Yerde baygın bir şekilde yatıyordum ve o çocuğu mahvedecektim. Tek aklımdan geçen buydu.
Bora Duran
Saat bayağı geç olmuştu . Artık annemin uyku vaktiydi. Elinden tutup alnına bir öpücük bıraktım. Yavaşça odasına götürdüm . Yatağına yatırıp lambasını söndürdüm . Tam lavaboya girecektimki kalbime bir an bir ağrı girdi . Bu hissettiğim şey bu şey ..... Aras ve Hatice benden yardım istiyorlar. Koşarak Yaren ' in yanına gittim ve aynı durumu oda yaşıyordu . Hızlıca kurt adama dönüştük. Evin güvenliğinden emin olup ilk olarak bizim eve gittik. Ama ev boştu . Aras yerde başı kanlı yatıyordu . Aras'ın yanına koşup ona pansuman yaptım . " Aras kardeşim ne oldu size böyle , Hatice nerede?" dediğimde gözündeki o kin beni de korkuttu . " Onu ... Onu kim götürdü bilmiyorum ama o it kaçırdı adım gibi eminim . " derken canı yanıyordu. Aras 'ta kurta dönüştü ve ilk önce dediği bakkala gittik. Ama ne bir iz ne de bir kişi bulabildik.
Hatice Ekin
Geldiğim yer yabancı bir yer değildi . Katarina ' nın evindeydik. İçerisi o kadar iğrenç kokuyordu ki . Kan kokusu ona zevk veriyor olmalıydı . Güçlü bir kadındı belki ama aptaldı. Beni kaçırmakla hem kendine hem evine zarar gelecekti . Benim bir Luna olduğumdan haberi yoktu . İçeri girdiğinde " naber aptal sarışın " diyerek ona alaylı bir göz kırptım.
" Kes çeneni !" diye bağırdı . Ben onu daha çok sinir etmek için büyük bir kahkaha attım . Yüzündeki ifade bana zevk veriyordu . Elim kolum bağlıydı belkide ama ben bir Lunaydım. Onu mahvedebilirdim. Yakınıma gelip " seni öldüreceğim " diyerek fısıldadı . " Aras benim " dedi arkasına . Gözlerimin sarı tonlarını onun o iğrenç kırmızı gözlerinden anlıyordum. Tam boynuma yaklaşıp beni ısıracaktı ki kurta dönüştüm. Nasıl göründüğüm hakkında bir fikrim yoktu ama güçlü hissediyordum. Onu zayıf kollarından tutup duvara fırlattım. Boynundan sertçe tutup " Aras benim ve sen ondan uzak duracaksın . Bir kez daha söylüyorum uzak dur bizden. Seni öldüren asıl ben ölürüm eğer bize bulaşırsan " dediğimde o mor gözlü çocuğu gördüm . Bana saldırıya geçeceği sırada bir tekme atıp yüzünü çizdim. O elf olmalıydı . Yüzü tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum.Aras Asil
Ormana doğru ilerlediğimiz sırada onun burada olduğunu hissettim . Katarina onu kaçırmış olmalıydı . Birşey yapmasına izin vermemeliydim. Üçümüz de hızlıca Katarina' nın evine gittik. Kapıyı hızlıca yararak içeri girdim . Oradalardı. Ama o mor gözlü , oydu. Ne işi vardı orada . Luna'ya (Hatice) hamle yapacağı sırada elimdeki oku ona attım. Yakınına gidip bir tekme attım ve yüzüne yumruk geçirdim. O sırada Yaren ve Hatice Katarina ' ya eziyet ediyorlardı ve ben bundan zevk alıyorum. Bu mor gözlü çocuğun Tharivol olması beni çok şaşırttı. İkisinide sandalyeye bağlayıp Tharivola döndüm . " Amacın ne lan senin !" Deyip bir yumruk attım . Hatice olanları anlattı . Onu pencerede gördüğünü , sonra bir anda zilin çaldığını hepsini anlattı . Bora bize dönüp " bakkaldaki orospu çocuğu da buydu ." Diyerek Tharivol'u işaret etti. " Şerefsiz , ben sana güvendim lan amacın ne senin ?" diye sorduğum da gözleri Hatice 'nin üzerinde gezdi . O an o iti gebertmek istedim ama bilmem gerek şeyler vardı . " Ona aşık oldum " dediğinde Bora suratına bir yumruk geçirdi . Bora ona eziyet ederken ben Katarina ' ya doğru ilerledim. Saçlarından tutup " Seni öldüreceğim kadın , ölümün bizzat benim elimden olacak." deyip yüzüne tükürdüm . Tükürüğümü dili ile yaladı ve " Aras sevgilim , bunu neden yapıyorsun ben sana aşığım kimse sevemez seni benim gibi " dediğinde Hatice üstüne oturup yüzüne yumruklar savurdu. Yaren ' de ona eşlik edip işleri bittiğinde birbirlerine sarıldılar. Sağa döndüğümde Tharivolun cesedi ile karşılaştım . Katarina da artık nefes almıyordu . Sonunda kafamız rahattı . Tekrar eski halimize dönüp evimize gittik. Teker teker bir duş alıp yanyana oturduk. Kızlar yine mısır patlattı ve onları yedik. Bora ile ben yanyana Hatice ile Yaren 'de yanyana oturuyordu. Yaren Hatice ' ye dönüp " biz evlenmeye karar verdik . " derken gözlerinin içi gülüyordu. Bu hali benide mutlu etmişti. İkisi beraber sarılıp evde koşturmaya başladılar . Sonra bir oyun havası açıp oynadılar . Bu hallerine Bora ile gülerken bizde eşlik ettik. Bugün de böyle bitti. Hayatımızda daha çok kötü ve güzel anılarımız olacaktı belki ama hep dördümüz yan yana diz dize olacaktık .
***
YazardanUmarım beğenirsiniz. Oy vermeyi lütfen unutmayın . Arkadaşlarınıza da önerirseniz çok mutlu olurum. Kendinize iyi bakın. İyi akşamlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...